خدمات‌رسانی ۲۲ هزار نفر در بارش‌های امروز/ اعزام نیروهای کمکی و ماشین‌آلات تخصصی به مناطق پربارش/ مردم با ماشین‌های برف‌روب و شن‌پاش همکاری کنند

جعفری گفت: نیروهای خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه از شب گذشته به طور کامل در حالت آماده باش هستند و با ۲ هزار و ۸۶ دستگاه عمومی و تخصصی و ۲۲ هزار کارگر در بخش خدمات شهری و فضای سبز به ارائه خدمت به شهروندان تهرانی مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از سایت های برف‌روبی مناطق شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با اقدامات انجام شده در مناطق ۲۲ گانه به ویژه مناطق پربارش و شمالی شهر اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه سازمان هواشناسی، مناطق ۲۲ گانه از شب گذشته به طور کامل در حالت آماده باش هستند و با ۲۰۸۶ دستگاه عمومی و تخصصی و ۲۲ هزار کارگر در بخش خدمات شهری و فضای سبز آماده ارائه خدمت به شهروندان تهرانی بوده اند.

وی با بیان اینکه اولویت ما در برف‌روبی با معابر بزرگراهی و درجه یک است و معابر فرعی در اولویت بعدی قرار دارند، افزود: شن پاشی به طور کامل در سطح معابر انجام می شود، اما باید بپذیریم که بارش برف و باران همیشه سبب کندی حرکت خودروها و اختلال در تردد می شود، اما با این حال همه تلاش ما این است که اقدامات لازم را برای کاهش این مشکلات انجام دهیم.

جعفری در پاسخ به سوالی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از یخبندان معابر برای صبح فردا عنوان کرد: همکاران خدمات شهری تا پایان بارش‌ها و تا زمان سهولت تردد شهروندان در سطح شهر در حالت آماده باش خواهند بود و برای امشب نیز پاشش نمک و شن مخصوص را خواهیم داشت.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تا این لحظه مشکل خاصی در مناطق گزارش نشده است، گفت: به صورت مستمر با پلیس راهور، مدیریت بحران و گشتی که مدیریت شهری در سطح شهر دارد در ارتباط هستیم و تا کنون مشکلی در زمینه تردد شهروندان گزارش نشده است.

وی در تشریح آخرین وضعیت سطح معابر شهر تهران در پی بارش سنگین برف در مناطق شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بارش برف که در حال حاضر در برخی مناطق هچون ۵ و۲ شدت پیدا کرده، در برخی معابر همچون بزرگراه های چمران، نیایش، یادگار و مدرس با کندی حرکت مواجه هستیم که در جهت تسهیل تردد خودروها به ویژه در بزرگراه های یادگار و نیایش عوامل خدمات شهری و ماشین آلات تخصصی به محدوده اعزام شدند تا هر چه سریعتر تسهیل تردد شهروندان محقق شود.

جعفری در پایان تاکید کرد: یکی از موارد مورد تاکید ما در حال حاضر موضوع سرعت کار است. به همین دلیل از مردم تقاضا داریم که به خودروهای برف‌روبی با دید خودروی امدادی بنگرند و مسیر را برای تردد آنها باز کنند تا کار برف‌ روبی و شن پاشی با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 30929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =