شارژ مخازن شن و نمک در ۶۰ نقطه از منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از  آمادگی اکیپ های اجرایی برای بارش احتمالی برف و شارژ مخازن شن و نمک در ۶۰ نقطه از معابر نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران شش سایت برف روبی همراه با اکیپ های اجرایی و  نظارتی در آماده باش کامل هستند.
این مسئول ادامه داد: مخازن شن و نمک در نواحی پنجگانه شارژ شده‌اند تا در صورت بارش برف و باران، شهروندان از آنها استفاده کنند؛ همچنین ماشین آلات و تجهیزات برف روبی در ستادهای مربوطه قرار دارند.
شهردار منطقه درخصوص تجهیزات و ماشین آلات برف روبی تصریح کرد: کامیون برف روبی تیغه دار، خودرو مکانیزه نمک پاش، بابکت، پیکاپ، خاور و نیسان از جمله تجهیزات پیش بینی شده برای زمان بارش ها هستند.
فرهادی با اشاره به آمادگی ۵۰ نفر اکیپ اجرایی برای مقابله با بارش احتمالی برف افزود: در ۶ ایستگاه برف روبی مخزن شن و نمک در نواحی جانمایی و ۵۰۰ عدد کیسه شن و نمک نیز توزیع شده است.
او خاطرنشان کرد: علاوه بر اکیپ های اجرایی کارگران فضای سبز، خدمات شهری و همچنین نیروهای شهربان و معبربان با تجهیزات کامل اعم از چوب برف تکانی، پارو، بیل در صورت بارش برف  به منظور رفع  هرگونه معضل احتمالی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.
انتهای پیام 

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 30930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =