فعالیت دو گرمخانه ثابت و ۳ دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از تداوم طرح زمستان گرم و اضافه‌شدن گرمخانه‌های سیار به این طرح، برای خدمات‌دهی به آسیب‌دیدگان اجتماعی در شب‌های سرد برفی تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با بیان این مطلب که طرح ساماندهی معتادان متجاهر با استقرار گرمخانه‌های سیار برای اسکان مددجویان در سطح منطقه ۱۲ ادامه دارد، گفت: این طرح که اجرای آن از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده با ایجاد ظرفیت‌های تازه ویژه شب‌های برفی این روزهای تهران به کار خود ادامه می‌دهد.

یزدی افزود: در ادامه طرح ساماندهی با همکاری کلانتری ۱۱۳ بازار و ۱۱۶ مولوی، معتادان متجاهری که در سطح منطقه تردد دارند، در کلانتری‌ها نگهداری می‌شوند.

وی در مورد این گرمخانه‌های سیار توضیح داد: هم‌اکنون در فصول سرد سال به جز دو گرمخانه ثابت بانوان و آقایان در منطقه ۱۲، استقرار ۳ دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار نیز در سطح منطقه برای اسکان مددجویان بی‌خانمان در نظر گرفته شده است.

شهردار قلب طهران ادامه داد: ۲ دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار در میدان شوش و یک دستگاه در ایستگاه محمدیه برای نگهداری مددجویان در منطقه ۱۲ مستقر شده است.

به گفته یزدی، استقرار گرمخانه‌های سیار از ابتدای فصول سرد انجام شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت؛ همچنین در این گرمخانه‌ها از ظرفیت خیرین برای تأمین و توزیع غذای نذری استفاده می‌شود.

گفتنی‌ است خیرین می‌توانند برای همکاری و هماهنگی بیشتر در زمینه ارسال پتو، البسه، دارو و غذا با شماره ۹۶۰۲۸۷۳۰ اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۲ تماس بگیرند.

در فصول سرد دو گرمخانه ثابت در منطقه ۱۲ به صورت شبانه‌روزی و سه گرمخانه سیار از ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح در خدمت مددجویان خواهند بود.

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
کد خبر: 30933

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =