آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری از اول بهمن‌ماه/۷۲ هزار دز واکسن به ۲۶ هزار کارگر تزریق می‌شود

مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرد که از اول بهمن‌ماه طرحی ضربتی برای تزریق ۷۲هزار واکسن هپاتیت B به ۲۶هزار کارگر شهرداری آغاز می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی در جمع روسای درمانگاه‌های ۱۹گانه شهرداری با اشاره به تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ در شورای شهر اظهار کرد: درمانگاه‌های ما باید به سمت مدیریت درآمد-هزینه حرکت کنند تا انگیزه بین کارکنان افزایش پیدا کند و بخش‌های شرکت شهر سالم از بهره‌وری لازم برخوردار شوند.

وی با تاکید بر جایگاه مهم روسای درمانگاه‌های مناطق در سیاست‌گذاری درمان شرکت شهر سالم ادامه داد: ما با توجه به این جایگاه تلاش کرده‌ایم در تمام بخش‌های سیاست‌گذار و تصمیم‌گیر، از ظرفیت این عزیزان استفاده کنیم و ملاحظات ایشان را در مسائل جاری اعمال کنیم.

نورمحمدی افزایش هزینه تمام شده خدمات درمانی، بحث منابع انسانی و بدهی‌های به جا مانده از ادوار پیشین را به عنوان مشکلات شرکت شهر سالم در دوره مدیریت اخیر خود عنوان کرد و گفت: با تمام مشکلاتی که در آغاز کار با آن مواجه بودیم، امروز بدهی‌ها پرداخت شده و هیچ خللی هم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نداشته‌ایم. افزایش درآمد قانونی را اعمال و تبدیل قرارداد گروهی از نیروها نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در ادامه از واکسیناسیون هپاتیت B پرسنل کارگری شهرداری و پیمانکاران آن در نیمه نخست بهمن‌ماه خبر داد و گفت: واکسن‌ها تامین شده و پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم به صورت ضربتی بین ۱۰ تا ۱۵ روز این پروژه مهم را انجام دهیم.

به گفته نورمحمدی، تزریق ۷۲هزار دز واکسن هپاتیت B به ۲۶هزار کارگر فضای سبز، پسماند، خدمات شهری و...با حضور دکتر زاکانی شهردار محترم و دیگر مقامات مدیریت شهری و نظام درمان روز شنبه اول بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موعد تمدید مجوزها درمانگاه‌ها فرارسیده است، گفت: تمدید مجوزها نیازمند رفع عدم انطباق‌های شاخص‌های HSE بود که خوشبختانه بخش عمده‌ای از آن به همت واحد HSE شرکت و مدیران مراکز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسائل ایمنی کلینیک‌ها بسیار مهم است و مدیران باید با هم‌افزایی ظرفیت‌های شهرداری‌های مناطق و شرکت شهر سالم اقدامات لازم را انجام دهند.

نورمحمدی با اشاره به لزوم همکاری نزدیک کلینیک‌ها با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس ملاحظات دانشگاه‌ها، باید بر بخش‌هایی که به بهره‌برداران بخش خصوصی واگذار شده، نظارت جدی انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان بر اهمیت بحث تکریم ارباب رجوع در کلینیک‌ها تاکید کرد و گفت: تکریم ابتدا باید برای کادر کلینیک انجام شود. چرا که تکریم نیروهای ما به خدمات بهتر به مراجعان منجر خواهد شد.

انتهای پیام 

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 30946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =