مادران شهدا برکت شهر تهران هستند

مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت زن و مقام مادر  به دیدار خانواده شهداء دفاع مقدس رفت.

به گزارش خبرنگار شهر، مریم اردبیلی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر در منزل شهید «محسن فرخنده‌فال»، حضور یافت و با مادر این شهید بزرگوار دیدار کرد.

وی ضمن تبریک این ایام فرخنده عنوان کرد: باور دارم که مادران شهداء مایه برکت و ستون‌های شهر تهران هستند و به برکت دعای خیر آنان است که اتفاقات خوبی برای ما رخ خواهد داد. به همین دلیل، هر زمان که فرصتی دست دهد حتما خدمت این عزیزان می‌رسیم.

اردبیلی در ادامه سخنان خود افزود: امروز به طور ویژه به مناسبت روز مادر و به نمایندگی از افرادی که دغدغه شهر را دارند، به دست‌بوسی این مادر شهید بزرگوار آمده‌­ایم، هرچند که جای فرزندان مادران شهید هرگز پُر نخواهد شد، اما دعای خیر آنها همیشه مایه برکت ما است.   

گفتنی است؛ شهید «محسن فرخنده‌فال» سال ۱۳۶۱ در خرمشهر به مقام شهادت نائل شد. او در هنگام شهادت ۲۲ ساله و دانشجو بود. مادر شهید فرخنده‌فال در این دیدار به بیان خصوصیات بارز فرزند شهید خود پرداخت.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 30963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =