لزوم توسعه گرمخانه مهر در منطقه ۱۹

شب گذشته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹ طی بازدید از محدوده خلازیر و گرمخانه مهر بر امکان گسترش فضای فیزیکی این گرمخانه در راستای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این بازدید محمد امین توکلی زاده ضمن قدردانی از شهردار منطقه در راستای ساماندهی معتادان متجاهر در محدوده خلازیر و خدمات ارائه شده درگرمخانه افزود: طی برگزاری جلسات مستمر قرارگاه اجتماعی مقرر شد ساماندهی معتادان و کارتن خواب ها در مناطق با مشارکت پلیس مواد مخدر انجام شود که خوشبختانه در این محدوده این طرح به خوبی اجرا شده است .
توکلی زاده  ضمن گفتگو با مددجویان حاضر در گرمخانه در جریان وضعیت خدمت رسانی به آنها قرار گرفت و با توجه به افزایش پذیرش و مراجعه بالای افراد بی خانمان به این مکان خواستار پیگیری گسترش فضای فیزیکی و امکانات بیشتر برای این گرمخانه شد.
او در ادامه با حضور در مرکز کارآفرینی در گرمخانه مهر گفت: به منظور حمایت از مددجویان و برنامه ریزی پس از بهبود و خروج از چرخه بی خانمانی و آسیب‌های اجتماعی، ماهانه ضمن آموزش کفاشی مددجویان به بازار کار معرفی خواهند شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از خلازیر جنوبی و پاتوق ۲۰۶ بازدید و از وضعیت ساماندهی کارتن خواب ها ابراز رضایت کرد.
براساس این گزارش طی چند شب گذشته با توجه به برودت هوا بیش از ۲۰۰ نفر مددجو در این گرمخانه پذیرش شده اند، همچنین با وجود تکمیل ظرفیت مددسرا، یک دستگاه اتوبوس خواب مقابل گرمخانه برای سایر افراد مراجعه کننده در نظر گرفته شده است که  از خدمات  دریافت لباس، غذای گرم، ویزیت پزشکی،روانشناسی و  مددکاری بهره مند می شوند.
شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد بی خانمان یا کارتن خواب با شماره تلفن فوریت های خدمات اجتماعی  ۱۳۷ پلاس تماس حاصل فرمایند تا گشت‌های ویژه بلافاصله به محل اعزام و مددجویان را به مددسرا انتقال دهند.
انتهای پیام 

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 30969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =