اجرای شبانه‌روزی طرح حامی شهر برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در منطقه ۲۰

شهردار منطقه ۲۰ از اجرای طرح حامی شهر به منظور ساماندهی افراد آسیب دیده در گرمخانه ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی با بیان این مطلب گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته، طرح ویژه ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی از سوی مرکز خدمات اجتماعی اجرایی شده و با انتقال افراد آسیب دیده و در معرض آسیب، افراد بی خانمان، در راه مانده ها و متکدیان از سطح شهر به گرم خانه ها و سامان سراها، امکانات و خدمات مورد نیاز بهداشتی و غذای گرم در اختیار آنان قرار می گیرد.

ناظم رضوی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح از ظرفیت خیرین، کانون های مردم نهاد و نیز امکانات و تجهیزات موجود استفاده می شود افزود: آسیب دیدگان اجتماعی در زمان اقامت موقت خود در مددسرای منطقه ۲۰ از خدمات مددکاری، پزشکی، مشاوره ای، و امکاناتی نظیر حمام، آرایشگاه، لباس و غذای گرم بهره مند می شوند.

او با اشاره به اینکه مددسرای منطقه ۲۰ به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کند، اظهار داشت: این مددسرا با مساحت ۲ هزار مترمربع و ظرفیت ۱۳۰ نفر واقع در شهرری خیابان فداییان اسلام، خیابان مختاری بر اساس شاخص ها و استاندارهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به صورت شبانه‌روزی پذیرای مددجویان است.

شهردار منطقه اضافه کرد: طرح جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان به صورت ۲۴ ساعته و اسکان شبانه بی خانمان ها در گرمخانه ها همانند سایر مناطق در منطقه ۲۰ نیز در حال  اجرا می باشد.

انتهای پیام 

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 30973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =