۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 30992
تسویه حساب سیاسی با برف!

حتما شکارچیان لحظه‌ها، بیش از نقایص احتمالی چشمانش به کارگران از رمق افتاده، ماشین‌آلات برف‌روبی و کیسه‌های شن هم افتاده؛ به جای تخریب سیاسی، منصف و قدردان باشیم!

به گزارش شهر، حتی منتقدین به سرمای بی‌سابقه کشور اذعان دارند. وضعیتی که دمای ۴۱۳ شهر را زیرصفر برده، مشهد و فریمان را به منفی ۲۰ و منفی ۲۸.۶ رسانده و تهران را هم با بارش‌های پشت هم برف و دمای زیرصفر بی‌نصیب نگذاشته است.

تسویه حساب سیاسی با برف!

با این وجود، این روزها صدای برخورد ذرات نمک و شن با بدنه خودروها به ویژه در نقاط برف‌گیر شهر به گوش می‌رسد. پدیده‌ای که خوب نشان می‌دهد، در ساعات بامداد و دمای زیرصفر نیروهای خدمات شهری فعالانه در معابر حضور داشتند.

تسویه حساب سیاسی با برف!

در صورت مشاهده هرگونه لغزندگی یا انسداد با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند

در چنین وضعیت آب‌وهوایی هیچ یک از معابر تهران مسدود نشده و به گفته جعفری مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ۱۰۰۰۰ نیروی ثابت در حال خدمت‌رسانی‌اند و در ۳۰۰۰ نقطه شهر،شن و نمک جانمایی شده است. البته جعفری از همشهریان درخواست کرده، در صورت مشاهده هرگونه لغزندگی یا انسداد با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

تسویه حساب سیاسی با برف!

در روزهای اخیر، مقامات فراجا نیز بر فعالیت مستمر نیروهای خدمات شهری مهر تایید زده‌اند و عدم انسداد معابر شهری به واسطه شن و نمک‌پاشی به موقع را مخابره کرده‌اند.

شن پاشی معابر  پایتخت در منطقه ۱ تهران/شب گذشته هزار تن نمک و شن در خیابان‌ها پاشیده شد

بررسی‌ میدانی خبرنگار فارس نیز در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه نشان می‌دهد، اغلب معابر برف‌گیر و مستعد لغزش پایتخت در منطقه ۱ تهران، از بامداد گذشته شن‌پاشی شده و کیسه‌های شن و نمک علاوه بر تعبیه در سطل‌هایی در مناطق پرتردد، کنار یا میان معابر پرشیب و خم قرار داده شده است.
از منطقه ۵ نیز خبر می‌رسد، شب گذشته هزار تن نمک و شن در خیابان‌ها پاشیده شده و بیش از ۱۰۰ دستگاه برف‌روبی از شب گذشته در منطقه ۲ توام با استقرار نیروهای خدمات شهری در ۱۲ نقطه این منطقه، به خدمت گرفته شده است.

خدمات شهری را میدان جدال سیاسی نکنیم

فعالان حوزه شهری خوب می‌دانند، سرمای اخیر کم‌سابقه بوده و برودت هوا، دردسر لغزندگی در اغلب معابر پایتخت را سبب می‌شود.

تسویه حساب سیاسی با برف!

در این وضعیت، تسویه حساب سیاسی با شهرداری تهران به ایستگاه مدیریت شهری رسیده؛ رویکردی که نسبت به تلاش شبانه‌روزی نیروهای فعال در کف خیابان‌ها، بی‌اخلاقی به حساب می‌آید.

حتما شکارچی لحظه‌ها، بیش از نقایص احتمالی چشمانش به کارگران از رمق افتاده، ماشین‌آلات برف‌روبی و کیسه‌های شن افتاده؛ به جای تخریب سیاسی، منصف و قدردان باشیم!

منبع: فارس

پایان پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 30992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =