لزوم همکاری دادستانی و دیگر دستگاه‌ها برای جلوگیری از حوادث ساختمانی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم با کمک دادستانی تهران، شهرداری و سایر نهادها حوادثی همچون ریزش ساختمان پلاسکو نداشته باشیم و از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز ۲۹ دی روز هوای پاک است، اظهار کرد: برگزاری هفته هوای پاک در دستورات لحاظ شده و ما یکشنبه هفته آینده برنامه هایی خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این آلودگی هوا هفته هوای پاک چه مفهومی می تواند داشته باشد؟ زمانی برنامه ها می تواند سودمند باشد که در رفع آلایندگی شهرهای بزرگ اثرگذار باشد.

وی تأکید کرد: با انداختن مشکل بر گردن یکدیگر نمی توان مشکل را حل کرد و باید با کنار هم بودن مشکلات آلودگی هوا را برطرف کرد و باید حمل و نقل عمومی را در این راستا فراهم کرد؛ چراکه وقتی امکان حمل و نقل عمومی فراهم شود می توان از مردم خواست که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

چمران یادآور شد: این را معتقدیم که اگر برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد و به درستی اجرایی شود می توانیم به هوای پاک دست پیدا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز ریزش ساختمان پلاسکو تصریح کرد: امیدواریم با کمک دادستانی تهران، شهرداری و سایر نهادها حوادثی از این دست نداشته باشیم و از حوادث ناگوار جلوگیری شود؛ البته باید آماده باشیم و دست به عمل بزنیم.

وی افزود: برنامه هایی پیش بینی شده تا ساختمان های خطرناک در آتش نشانی و مقاومت شناسایی شود و امیدواریم به بهترین شکل عملیاتی شود و دیگر شاهد چنین حوادثی در شهر نباشیم.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 31009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =