لزوم هم‌افزایی تمام دستگاه‌های منطقه ۵ برای خدمت به شهروندان در زمان بارش برف

جلسه شورای اطلاع رسانی منطقه ۵ با موضوع برف روبی با حضور اعضای تخصصی و نمایندگان امام جمعه کن، بسیج ، فراجا ، بخشداری و آموزش و پرورش در سالن شهدای مدافع حرم منطقه ۵ برگزار شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، جلسه شورای اطلاع رسانی منطقه با موضوع برف روبی با حضور اعضای تخصصی و نمایندگان امام جمعه کن، بسیج ، فراجا ، بخشداری و آموزش و پرورش در سالن شهدای مدافع حرم منطقه ۵ برگزار شد .

محمدباقر فرهند مدیر روابط عمومی منطقه ۵  با اعلام این خبر گفت : در این جلسه اعضای تخصصی شورا شامل معاونت های خدمات شهری ، حمل و نقل و ترافیک ، اجتماعی و فرهنگی ، شهرداران نواحی ۳ و ۶ ، رییس ستاد بحران ، روابط عمومی و ادارات تخصصی به بیان گزارش اقدامات و موانع کاری خود  پرداختند و کلیپ هایی از تلاش های همکاران پخش شد.

فرهند ادامه داد: خوشبختانه همه دستگاه های عالی مدیریتی سطح منطقه از خدمات مدیریت شهری در سرعت و دقت بالای عملیات برف روبی و یخ زدایی و ایمن سازی معابر تشکر رسمی داشتند و این نشان دهنده ،  رضایتمندی شهروندان از خادمین شهر است.

او اظهار داشت: مصوبات خوبی اخذ شد و مقرر گردید سرای محلات ، مدارس ، مساجد و بسیج در زمان های برودت هوا امکان اسکان موقت کوتاه شهروندان را داشته باشند ، همچنین گزارش مناسبی جهت امام جمعه محترم کن تهیه تا ایشان مطالعه و بررسی و در نماز جمعه به اطلاع مردم نیز رسانیده شود .

او ادامه داد : فعال شدن همه ظرفیت شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی خدمات شهری نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود .

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری منطقه ۵ در پایان با اشاره به ظرفیت گرمخانه های بانوان و آقایان از اعضا و شهروندان تقاضا کرد که افراد بی خانمان  را جهت اسکان به تلفن ۱۳۷ اعلام تا همکاران خدمات اجتماعی به فوریت همکاری لازم و حمایت مرتبط را انجام دهند .

انتهای پیام 

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 31025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =