اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت

​️شهردار منطقه۸ در نشست شورای معاونین شهرداری منطقه که با حضور مهدی اقراریان عضو شورا و کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد از اجرایی شدن ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت خبر داد. ​

️به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهدی اقراریان گفت: برای تحول در مناطق، بر مبنای اقتضائات عمل شود و دوره های مدیریتی، کوتاه مدت است و باید به گونه ای اقدام شود که بعداز پایان دوره خدمت، مردم دچار مشکل نشوند.
اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت ️عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اقدامات جاری در مناطق در ادوار گذشته با هر کیفیتی انجام شده است و نقطه تمایز در این دوره این است که با اقدامات جدید شاهد تحول در شهر و مناطق باشیم.
اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اختلاف بین دستگاه‌ها سردرگمی مردمی را همراه دارد و تعدد تنوع پروژه‌های نیمه کاره باعث هدر رفت منابع می‌شود.
اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت ️وی افزود: یکی از مهمترین وظایف ما به عنوان اجزای حکمرانی این است که نباید با اقداماتمان باعث سردرگمی شهروندان شویم و رکن اصلی در توسعه اجرایی، توسعه انسانی است.
اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت ️فاطمه تنهایی شهرداری منطقه۸ در این نشست به اقدامات و پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری در غرب و شرق منطقه اشاره کرد و افزود: در سال جاری و در غرب منطقه که اکثر محلات کم برخوردار منطقه هشت را شامل می‌شود، دو بوستان مهتاب و لشکر و پل عابر پیاده نوروزی فرد احداث شد و در شرق منطقه بوستان مادر و کودک شقایق در یک فضایی که قبلا فضای ناامن شهری بود احداث و با مسقف سازی پایانه تاکسیرانی تهرانپارس ۲۱۳ راننده ناوگان تاکسیرانی ساماندهی شدند.
اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت ️تنهایی از انجام ۹۰ درصد پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه۸ خبرداد و ادامه داد: شاخص‌ترین این پروژه‌ها رفع معضل زیست محیطی خیابان بخت آزاد در ناحیه۳، احداث ایستگاه بی‌آرتی حدفاصل ایستگاه سبلان و فرجام و احداث دو بوستان بوده است که بوستان مهتاب (شهید احمد خرمی شاد) بهره‌برداری و تجهیز شده و در بوستان لشکر اقدامات عمرانی درحال انجام است و مهمترین هدف در انجام پروژه‌های توسعه محله‌ای رضایت شهروندان است.
اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت ️بعد از این جلسه این عضو شورا و تیم مدیریت شهری منطقه۸ از منطقه بازدید و به مقام شامخ هشت شهید غواص بوستان فدک ادای احترام کردند.
اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت ️عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۸ در این بازدید، بازگشایی مجموعه ورزشی فدک را پیگیری و درباره مشکلات آن بحث و تبادل نظر کردند و از محل احداث مجتمع انتظامی منطقه هشت، پارکینگ درحال احداث شهید مدنی، تصفیه‌خانه مسیل باختر، بوستان شهید خرمی شاد و بوستان لشکر و پل نوروزی‌فرد و... بازدید و به آتش نشانان ایستگاه ۱۰۱ خداقوت گفتند.
اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه هشت ️گفتنی است در پایان بازدید میدانی کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در سال دوم، مهدی اقراریان با همراهی فاطمه تنهایی شهردار منطقه در مسجد النبی(ص) حضور یافتند و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با شهروندان به صورت بی‌واسطه سخن گفتند و به درخواست های مکتوب و شفاهی رسیدگی شد و در پایان این روز، مدیران ارشد شهری با حضور در منزل شهید جاویدالاثر حسن پوری‌محمد از پدر این شهید محله تسلیحات طلب دعای خیر کردند.

انتهای پیام 

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 31028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =