راه‌اندازی موزه شهرداری در دست اقدام است/ تلاش برای ایجاد بازار تولید محتوای رسانه‌ای ارزان و با کیفیت از طریق مجموعه «کندو»

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: ایجاد موزه شهرداری یکی از موضوعاتی است که پیگیری کرده‌ایم؛ چرا که شهرداری به لحاظ هویتی، مجموعه ای که معرف این نهاد باشد را ندارد.

به گزارش خبرنگار شهر، عبدالمطهر محمدخانی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و سخنگوی شهرداری تهران در گردهمایی و دورهمی مدیران روابط عمومی شهرداری تهران که صبح امروز - چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱- در محل مجموعه باغ گیاه شناسی به میزبانی منطقه۲۲ برگزار شد، با بیان اینکه این حضور و دورهمی باید تکرار شود و در جلسات بعدی ما شنونده نظرات و پیشنهادات مدیران در مجموعه روابط عمومی ها باشیم، اظهار کرد: بحث ایجاد موزه شهرداری یکی از موضوعاتی است که پیگیری کردیم؛ چرا که شهرداری به لحاظ هویتی یک مجموعه ای که معرف این نهاد باشد را ندارد؛ البته بخشی از هویت بلدیه به صورت چندپاره در بخش‌های مختلف وجود دارد که باید تجمیع و یکپارچه شود.

وی افزود: در دنیا مجموعه هایی وجود دارند که شهرداری های‌شان موزه دارند تا خودشان را معرفی کنند، برای اینکه پذیرفته شود که ایجاد این موزه در اختیار روابط عمومی ها گذاشته شود تلاش زیادی شد و قرار شد همه روابط عمومی ها در این باره همکاری کنند. امیدواریم کمک کنید که حوزه شهرداری، غنی و قابل عرضه به مخاطبان تهرانی، سایر شهرها و کشورها باشد. اقلام تاریخی، تجهیزات آتش نشانی، خدمات شهری و اسناد می تواند در این موزه قرار گیرد و در واقع یک بانک اطلاعاتی خواهد بود که می تواند کار مهم و ماندگار این دوره خانواده ارتباطات شهرداری باشد.

محمدخانی ادامه داد: در حال تلاش هستیم که فضا و بازار تولید محتوای با کیفیت رسانه ای و ارزان قیمت را از طریق مجموعه «کندو» ایجاد کنیم چرا که برای تولید محتواها در بزنگاه ها مشکل داریم. امیدواریم بتوانیم بک فضای اشتراکی مناسب را برای گروه‌ها ایجاد و از ظرفیت آنها برای همه مجموعه های روابط عمومی و رویدادها استفاده کنیم. شما می توانید این گروه ها را معرفی کنید تا ما از بین آنها گروه های با کیفیت را انتخاب کنیم.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اضافه کرد: در بحث بسته های خرسندساز و کمپین «من شهردارم»، هماهنگی های لازم شکل گرفت؛ جلساتی در این خصوص تشکیل شد و تقسیم کار و همفکری صورت گرفت. خوشبختانه نگاه مثبتی نسبت به روابط عمومی ها ایجاد شد؛ با همین پیگیری ها و با دستور از طرف حوزه شهردار، مزایای انتصاباتی مدیران روابط عمومی مناطق از این به بعد اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: در آستانه یک سال و نیمه شدن عمر این دوره از مدیریت شهری، گزارش عملکردها باید دقیق، شفاف و با عدد و رقم غیرقابل خدشه ارائه شود.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 31093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =