اجرای بالغ بر ۴۲ هزار تن آسفالت در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: از اواخر سال قبل و ۹ ماه سال جاری، بالغ بر ۴۲ هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده است و نهضت آسفالت ریزی همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به فعالیت عمرانی و آسفالت ریزی در سطح منطقه طی مدتی که از مدیریت وی بر مسند شهردار منطقه می گذرد، گفت: با توجه به برخی از کاستی ها در گذشته، تقریبا بخش عمده ای از کوچه ها و معابر منطقه دچار فرسودگی بیش از حد شده بودند، لذا حجم گسترده عملیات عمرانی از آغاز شروع دوره جدید در منطقه ۱۷ تحت عنوان نهضت خدمت رسانی شروع شده است.
شنگی افزود: طی یک سالی که تیم مدیریت شهری جدید توفیق خدمت گزاری به شهروندان منطقه ۱۷ را داشتند، اقدامات و کارهای خوب و قابل توجهی توسط معاونت های اجرایی شهرداری منطقه در سطح محلات انجام گرفته است. یکی از این اقدامات بسیار خوب که رکورد آن در سطح تهران شکسته شده و در تاریخ شهرداری تهران کم نظیر بوده، عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه ۱۷ بوده است.
شهردار منطقه تصریح کرد: به عنوان نمونه مدیریت شهری جدید از ابتدای سال جاری تاکنون و به عبارتی طی ۹ ماه گذشته، ۲۰۸ کوچه و خیابان را با ۳۸ هزار و ۱۳۱ تن آستفالت ریزی کرده است که از این تعداد، عملیات تراش و روکش آسفالت اساسی در ۱۶۶ معبر در بافت فرسوده انجام شده که به صورت جمع آوری انهار، اجرای کانیو کتابی و روکش آسفالت بوده است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ۱۷ یکی از مناطقی است که دارای بیشترین بافت فرسوده شهر تهران است، ۸۰ درصد از این تعداد کوچه ها ( کوچه) که آسفالت ریزی شده اند، در بافت فرسوده قرار داشته اند. همچنین از اواخر سال قبل و ۹ ماه سال جاری، بالغ بر ۴۲ هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده است.
شنگی با اشاره به اولویت بندی کوچه ها و معابر جهت عملیات آسفالت ریزی، گفت: جهت اجرای آسفالت ریزی، معابر و کوچه ها توسط کارشناسان خبره معاونت فنی و عمرانی بازدید می شود و پس از احصاء مشکلات به ترتیب اولویت، اقدامات لازم در راستای برنامه ریزی و اجرای عملیات عمرانی، آسفالت ریزی و ترمیم و مرمت انهار، انجام می شود.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت ریزی که بر اساس اولویت های کارشناسی شده، در سطح محلات اجرا شده است، همچنان ادامه دارد.

 انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 31096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =