رتبه برتر شهرداری منطقه ۱۴ در فعالیت‌های خدمات شهری

شهردار منطقه۱۴ از رتبه برتر این منطقه در کیفیت خدمات شهری ، به لحاظ رضایتمندی شهروندان، در بین مناطق پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور گفت:   بر اساس  نظرسنجی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران از برخی شهروندان ،  مبنی بر انتظاراتشان از مدیریت شهری و میزان رضایتمندی شان از اقدامات انجام شده، شهرداری منطقه۱۴ در چند ماه اخیر بیشترین رضایتمندی را به لحاظ عملکرد در خدمت رسانی به شهر و شهروندان در حوزه خدمات شهری  داشته و جزو مناطق برتر پایتخت است.

سالاری پوبه شاخص های ارزیابی   در حوزه  خدمات شهری اشاره و گفت: وضعیت رفت و روب معابر، وضعیت نگهداری بوستان ها و تجهیزات ورزشی و سرویس های بهداشتنی و روشنایی معابر، زیباسازی و ایمن سازی محله ها و زمین های بازی کودکان، زیباسازی المان های شهری، رسیدگی به آبگرفتگی معابر، مبارزه با جانوران موذی، ساماندهی دست فروشان و میادین میوه وتره بار و... از فعالیت هایی است که در این خصوص منطقه۱۴  درکنار دو منطقه دیگر پایتخت رتبه برتر را از آن خود کرده است.

سالاری پور با اشاره به  اجرای طرح «من شهردارم»  در کنار این ارزیابی ها، افزود: طرح ها و اجرای فعالیت های خدمت رسانی درحوزه خدمات شهری  و محیط زیست منطقه  با در نظر گرفتن خواسته و جلب مشارکت شهروندان اولویت بندی شده و با نظارت ، دقت و سرعت به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام 

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 31104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =