لزوم هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌ها برای سرعت‌بخشی به ساماندهی محور شهید هاشمی

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران طی نشستی با شهردار منطقه ۱۹ بر هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر در سرعت بخشی به ساماندهی گل فروشان محور شهید هاشمی تأکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این جلسه که با حضور معاون بهره‌برداری این شرکت و معاون خدمات شهری منطقه همراه بود، سعید بیگی ضمن قدردانی از مدیریت شهری منطقه در راستای ساماندهی گل فروشان دستفروش خواستار هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر در سرعت بخشی به تغییر وضعیت موجود نسبت به گذشته شد و گفت: تلاش خواهیم کرد محلی را درسازه های جدید برای دستفروشان تعریف کنیم تا از احیای مجدد مکان های قبلی و نازیبایی های بصری جلوگیری شود.

بیگی در ادامه براختصاص چندین غرفه از بازارچه دستفروشان خیابان شهید احسانی ویژه اقشار کم برخوردار و بانوان سرپرست خانوار در راستای حمایت از کسب کار و مشاغل خبر داد.

تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پرتردد و مسیر منتهی به بهشت زهرا (س) است افزود: فعالیت گل‌فروشان و همچنین میوه‌فروشان در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه باعث ترافیک سنگین و وقوع تصادف را افزایش داده است.در همین راستا، ساماندهی و انتقال گل فروشان به مکان‌های از پیش تعیین شده در دستورکار شهرداری منطقه ۱۹ قرار گرفت که در مرحله اول با غرفه داران قراردادی برای رعایت ضوابط قانونی منعقد خواهدشد و در مرحله بعد غرفه های پایلوت با خدمات رفاهی، جانمایی پهلوگاه، پارکینگ و رعایت پیوست های ترافیکی و اجتماعی راه اندازی خواهد شد.

شهردار منطقه۱۹ از جمع آوری دستفروشان گل فروش بساط گستر در خروجی بزرگراه علامه عسگری به جاده قدیم قم ورودی درب باب الرضا بهشت زهرا(س) خبر داد و افزود: به منظور پیشگیری از سد معبر مجدد دستفروشان گل فروش در این محدوده گشت زنی مستمر توسط شهرداری ناحیه پنج انجام می شود.

براساس این گزارش در این نشست امکان سنجی اختصاص زمینی برای ایجاد نمایشگاه خرید و فروش خودرو با دعوت از سرمایه گذار و ... بررسی شد.

انتهای پیام 

۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 31126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =