لزوم همدلی و تلاش برای خدمت تا تقویت فضاهای مشارکتی

شهردار منطقه ۱۴ از بررسی روند فعالیت ها و پروژه های شاخص این منطقه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال ،پرویزسروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران همراه با احمد علوی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۱۴ از پروژه های شاخص منطقه بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفتند.

علوی  خدمت به مردم را از  اولویت های این دوره برشمرد و فعالیت های اخیر مدیریت شهری منطقه ۱۴ را موثر و مثبت ارزیابی کردوی ابراز امیدواری کرد : با همدلی و اهتمامی که در مدیریت شهری منطقه۱۴ برای اجرای بموقع و اصولی طرح ها  وجود دارد ،مشکلات شهروندان مرتفع و محلات توسعه می یابند. 

سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت:مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت به مردم افتخار و فرصتی است که باید آن را مغتنم شمرد .

این عضو شورای اسلامی در ادامه و در جمع مدیران شهری و معتمدان محلی دارالمومنین تهران  بر لزوم افزایش امید به مردم با تلاش مضاعف و فعالیت اصولی و متناسب با نیاز شهروندان در همه عرصه ها  تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه امروز ظرفیت های انقلابی کنار هم جمع شده اند تا مشکلات را برطرف کنند و تمامی تلاش ها بر مسیر متمرکز شده است.

محمد امین سالاری پور نیز با بیان اینکه در دارالمومنین تهران همدلی وجود دارد و همین همدلی و پای کار بودن در اجرای بموقع و اصولی طرح ها و رفع مشکلات و مطالبات شهروندان موثر و نتیجه بخش است، خاطر نشان کرد: نگاه مدیریت شهری منطقه  بر تقویت فضای مشارکت مردمی وتوجه به نیازهای محلات و در نهایت جلب رضایت شهروندان است.

گفتنی است این   نشست صمیمانه و بازدید میدانی ، با ارزیابی طرح ها و ارائه راهکارهای لازم به پایان رسید.

انتهای پیام

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 31192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =