مراجعه یک میلیون و ۲۶۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی از ابتدای سال

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران از مراجعه یک میلیون و ۲۶۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی از ابتدای سال تاکنون در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ شادی مالکی در آیین رونمایی از بسته حمل و نقل پاک در بیست و یکمین شنبه امید و افتخار گفت: ستاد معاینه فنی در شهر تهران وظیفه انجام معاینه فنی و صدور گواهی نامه بر اساس  اسناد بالادستی را دارد.

وی افزود: تاکنون ۲۶ مرکز معاینه فنی در شهر تهران راه اندازی شده است که از این تعداد ۱۶ مرکز به صورت ثابت ویژه خدمات رسانی به خودروهای سبک، ۳ مرکز برای خدمات رسانی به خودروهای سنگین و ۷ مرکز  نیز به صورت سیار در تهران فعالیت می کنند که امروز نیز هفدهمین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک راه اندازی می شود.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: در شهر تهران به طور متوسط روزانه ۵۵۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند که از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند؛ این در حالی است که ۳ میلیون و ۵۰۰ خودرو در شهر تهران واجد مراجعه به مراکز معاینه فنی هستند.

وی بیان کرد: با توجه به این میزان مراجعه ۳۶ درصد از خودروهای شهر تهران به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند.

مالکی با بیان اینکه برخی از خودروها به مراکز معاینه فنی شهرهای اطراف تهران مراجعه می کنند، یادآور شد: امسال به نسبت سال گذشته میزان مراجعه به مراکز معاینه فنی ۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف شرکت، ارتقای خدمات رسانی به مردم است، تاکید کرد: هفدهمین مرکز معاینه فنی که در خیابان آزادی به بهره برداری رسید با مشارکت بخش خصوصی (سرمایه گذاری شرکت تک تاکسی) راه اندازی شده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران در ادامه گفت: این مرکز ۱۷۶۰ متر مربع وسعت دارد که با ۲ سالن خدمات رسانی تست های فنی و آلایندگی و نظارت چشمی CNG انجام می شود.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 31213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =