نفت کوره و گاز تولیدی استاندارد ندارد

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: نفت کوره و گاز تولیدی ما استاندارد ندارد و باید توضیح داده شود که ایراد کار از کجاست؟

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی  در یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اعلام می شود که شهرداری و شورا وظایف خود را در قانون هوای پاک انجام دادند، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد و حفاظت محیط زیست نیز می گویند ما وظایف خود را انجام داده ایم، پس آلودگی هوا از کجاست؟

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نفت کوره و گاز تولیدی ما استاندارد ندارد و باید توضیح داده شود که ایراد کار از کجاست؟

کاشانی با بیان اینکه مهلت تعیین عوارض تا پایان بهمن ماه است، یادآور شد: با توجه به اینکه در دوم بهمن ماه هستیم شهردار تهران با سرعت عمل بیشتر اقدام کند و لوایح را به شورا ارائه دهد.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز با بیان اینکه شورا می تواند از مقامات بخواهد توضیح بدهند، گفت: ما از رئیس سازمان ملی استاندارد برای ارائه گزارش تقدیر می کنیم اما سازمان استاندارد آخرین سازمانی بود که می توانستیم به شورا دعوت کنیم. دستگاه هایی که در به فراموشی سپردن اسقاط خودروها نقش دارند، باید گزارش ارائه دهند.

وی با بیان اینکه شاخص مدام در طول روز تغییر می کند، یادآور شد: باید از کسانی دعوت می شدند که نقش مهم تری در آلودگی هوا داشتند.

انتهای پیام/

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 31234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =