آموزش پیشگیری از آسیب‌های آلودگی هوا برای ۳۰۰ کودک در منطقه هشت

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ گفت: ​️در هفته هوای پاک؛ راه‌های پیشگیری از آسیب در روزهای آلوده به ۳۰۰ کودک در منطقه هشت آموزش داده شد. ​

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه از اجرای ویژه برنامه های هفته هوای پاک با همکاری کانون های کودک سرای محلات ۱۳ گانه خبر داد.
آموزش پیشگیری از آسیب‌های آلودگی هوا برای ۳۰۰ کودک در منطقه هشتپورنظری گفت: این برنامه در راستای گرامیداشت هفته هوای پاک و آگاهی بخشی به شهروندان و ایجاد دغدغه مندی در بین آنها نسبت به موضوع آلودگی و ضرورت حفاظت از محیط زیست، با شعار هوای پاک برای کودکان برگزار شد.
آموزش پیشگیری از آسیب‌های آلودگی هوا برای ۳۰۰ کودک در منطقه هشتوی افزود: ساخت کره زمین با دور ریختنی ها، مسابقه نقاشی هوای پاک، برگزاری ورکشاپ و کلاژ ویژه نونهالان با موضوع هوای پاک و حمل و نقل عمومی، مسابقه آسمان پاک و بهترین نقاشی محیط زیستی از جمله برنامه‌های این هفته بود.
آموزش پیشگیری از آسیب‌های آلودگی هوا برای ۳۰۰ کودک در منطقه هشتمعاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ آموزش را محور توسعه هوای پاک دانست و بیان کرد: حضور کارشناسان محیط زیست در کانون های کودک جهت آموزش عوامل موثر در آلودگی هوا و ارائه راهکارهای پیشگیری از آسیب در روزهای آلوده برای ۳۰۰ نفر از کودکان و خانواده‌های آنها از رویکردهای این منطقه بود.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 31235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =