رونمایی از سایت اینترنتی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس

همزمان با میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت صدیقه‌ طاهره (س)، از سایت اینترنتی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس رونمایی شد.

به گزارش شهر، محسن صالحی، مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر ضمن گرامیداشت این روز، عنوان کرد: دغدغه‌ مدیران مجموعه، توسعه تسهیلات گردشگری خانوادگی و آسان‌سازی و ارزان‌سازی تفریحات خانوادگی است و از این رو، راه‌اندازی سایتی که خانواده‌ها در محیطی امن، نسبت به برنامه‌ریزی سفر از جمله مسیریابی، شناسایی توقفگاه‌ها، انتخاب وسایل تفریحی و تهیه‌ بلیط و استفاده از تخفیفات، اقدام کنند، در راستای برطرف کردن همین دغدغه است.

صالحی خاطرنشان کرد: در شرکت نوسازی و عمران چیتگر، گام‌های مثبتی در خصوص استفاده بهینه از فضای مجازی و اتوماسیون فرایندها برداشته شده که راه‌اندازی سایت اینترنتی، نمونه‌ عینی به ثمر رسیدن این تلاش‌هاست و امیدواریم در آینده با استفاده از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات، با تجهیز مبلمان شهری به IOT (اینترنت اشیا)، موجبات آرامش و رفاه بیشتر شهروندان و گردشگران مراجعه کننده به دریاچه شهدای خلیج فارس را فراهم کنیم.
 
براساس این گزارش شهروندان گرامی می‌توانند سایت شرکت نوسازی و عمران چیتگر ( دریاچه شهدای خلیج فارس) را در این آدرس https://chitgarcomplex.tehran.ir/ مشاهده کنند.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 31239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =