اولین جشنواره «یارانِ شهر» برگزار می‌شود

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اعلام خبر برگزاری اولین جشنواره «یارانِ شهر» گفت: این جشنواره با حضور مسئولان استانی، مدیران شهرداری و مهمانانی از دیگر کلانشهرها در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، داود گودرزی با اشاره به همت شهرداری تهران در تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو در حوزه مدیریت شهر گفت: یکی از اهداف مدیریت شهری در دوره جدید، تلاش برای تعامل بیشتر شهروندان با شهرداری برای اداره بهتر شهر است و به همین دلیل برنامه‌های متنوعی برای تحقق این امر در دست اجرا دارد که بزودی با برگزاری جشنواره «یارانِ شهر» از شهروندان مشارکت‌جو تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی در تشریح بیشتر جشنواره «یارانِ شهر» اظهار کرد: جشنواره تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو در روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و شهروندانی که در سال‌های اخیر بیشترین و بالاترین میزان مشارکت در مدیریت شهری با استفاده از سامانه‌های ارتباط مردمی داشتند در این جشنواره حضور یافته و از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد. 
گودرزی در ادامه افزود: تجلیل از شهروندان مشارک‌جوی برتر و مدیران و کارکنان پاسخگوی برتر در قالب محورهای «شهرداد»، «شهرساز» و «شهرآرا» از جمله برنامه‌های این جشنواره است. 
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه مهمترین و اصلی‌ترین درگاه ارتباط شهروندان با شهرداری، تماس با سامانه ۱۳۷پلاس است، اظهار کرد: همچنین شهروندان می‌توانند با روش‌های متنوع دیگری مانند ارسال پیام در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با شناسه @tehran۱۳۷plus، وب سایت tehran.ir  و اپلیکیشن تهران من موضوعات مختلف خود نظیر درخواست خدمات و فوریت‌های شهری، شکایت، انتقاد و پیشنهاد، گزارش تخلف، تقدیر و تشکر و ارزیابی پرسنل شهرداری را مطرح کنند.

انتهای پیام/

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 31245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =