زیباسازی و امحای ۵۱ هزار متر آلودگی بصری در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از زیباسازی و امحاء آلودگی های بصری منظر شهری در محلات ۲۱ گانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با اشاره به بیش از ۵۱ هزار متر مربع رنگ آمیزی و اجرای پوشاننده جداره های شهری منطقه گفت: با توجه به ضرورت زیبا سازی نما و منظر شهری و همچنین حفظ و نگهداری جداره های سطح شهر از هر گونه آلودگی بصری، معاونت خدمات شهری این منطقه طبق وظیفه ی ذاتی خود به صورت مستمر اقدامات ویژه ای را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

سالاری پور در تشریح برخی اقدامات صورت گرفته افزود: تغییر رنگ و جلوه بصری منظر شهر بوسیله اکران های مناسبتی و اطلاع رسانی در کنار امحای بیش از۲۸۰۰ مورد امحای شعارنویسی معابر و جداره ها از فعالیت هایی است که در۴ ماه اخیر انجام شد.

وی همچنین به ۸ هزار متر طول آذین بندی همراه با ۵ هزار مترمربع اکران بنر های موضوعی متنوع و متناسب با رویدادهای مختلف ملی و مذهبی و مناسبتی در منطقه اشاره کرد و از استمرار آن متناسب با ایام و اعیاد پیش رو خبرداد.

رنگ آمیزی و اجرای پوشاننده دیواره ها، پایه های سازه های فلزی به متراژ ۲۶ هزار حذف ۳۰ مورد زوائد فیزیکی، جمع آوری ۶۰ تخته بنر غیرمجاز از سطح نواحی از دیگر اقدامات عملیاتی شده در ۱۲۰ روز اخیر است که سالاری پور به آن اشاره کرد.

وی همچنین از عملیات نگهداشت روشنایی در سطح منطقه سرپرچمی ها زیرگذر امام علی ( ع)، تعویض۷ پلی کربنات های پل های عابر مکانیزه، تعویض۸۶۰ تخته پرچم در مناسبت های ملی و دینی, همچنین نصب و تعویض ۴۴ تابلوی میادین و دیوارکوب معابر به عنوان دیگر فعالیت های زیباسازی در راستای انتقال حس زیبایی کالبد شهر به شهروندان منطقه خبرداد.

سالاری پور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به طرح استقبال از بهار و اعیاد ملی پیش رو و با هدف ایجاد فضائی آرام ، با شور و نشاط و پاک ،اقدامات زیبایی بخشیدن به منظر شهری با سرعت و دقت تداوم دارد.

انتهای پیام

۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 31328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =