چراغ شورا برای فروش متری مسکن سبز می شود؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت : هنوز شهرداری تهران لایحه ای در خصوص فروش متری مسکن نیاورده است و در صورتی که لایحه بیاید در کمیسیون تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش شهر، مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره فروش متری مسکن گفت: باید لایحه‌ای در این زمینه از سوی شهرداری تهران آورده شود.

وی ادامه داد: بعد از آن باید موضوع در کمیسیون تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و بعد از آن به صحن شورای شهر تهران بیاید.

عباسی در پاسخ به این پرسش که تا پایان سال جاری این موضوع به نتیجه می رسد، گفت: باید لایحه آورده شود و بعد زمان بدهیم.

بر اساس این گزارش، یکی از مشکلات مردم در تهران گرانی مسکن و اجاره بها است. شهرداری تهران با تشکیل قرارگاه مسکن سعی بر رفع این مشکل دارد البته باید تمامی نهادهای مسوول در این زمینه پای کار بیایند.

فروش متری مسکن یکی از پیشنهاداتی که از سوی شهرداری پیگیری می شود. با فروش متری مسکن شهروندان می توانند به صورت خُردخُرد خانه دار شوند.

یکی از پتانسیل های بزرگ شهر تهران در امر مسکن، خانه های قدیمی و بافت ناپایدار است که هزاران هکتار می‌شود. با نوسازی و بهسازی این بافت‌های فرسوده می‌توان اتفاقات خوبی برای شهر تهران رقم زد. همچنین شهرداری تهران جهت بهره برداری از این بافت فرسوده و نوسازی آن‌ها، تصمیمات و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

منبع: فارس

پایان پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 31329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =