از نزدیک شاهد زحمات شهرداری در معابر در روزهای برفی بودم

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شخصا در زمان بارش برف در معابر تردد داشتم و شاهد بودم که در شهرداری منطقه ۵ خدمات ارزنده ای در ایام بارش ارائه شد که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت تهیه پیش نویس پارلمان اروپا، اظهار کرد: اگر سپاه نبود عمده خطوط مترو و بزرگراه امام علی(ع)، پروژه شهید باقری، امتداد شهید همت و پروژه های بزرگ معابر تهران امروز وجود نداشتند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهران تنها ۱۹ سد داشت، خاطرنشان کرد: امروز ۲۰۰ سد با همکاری مهندسان سپاه ساخته شد و اگر سپاه نبود شاهد اجرای پروژه های ریلی نبودیم.

وی در ادامه با اشاره به انتظار ۱۰ دقیقه ای برای اتصال به سامانه ۱۳۷، خاطرنشان کرد: شهرداری اجازه ندهد سامانه ۱۳۷ آسیب ببیند.

عباسی در ادامه یادآور شد: بنده در زمان بارش برف در معابر تردد داشتم و شاهد بودم که در شهرداری منطقه ۵ خدمات ارزنده ای در ایام بارش ارائه شد که قابل تقدیر است.

عباسی با اشاره به تخفیف ۴۰ درصدی عوارض و عدم تعلق به فضای سبز، حذف پارکینگ و قطع اشجار خاطرنشان کرد: شهردار مجری قوانین است و قرار نیست قانونی را برای خود تدوین و اجرا کند. اینکه این موارد نیز مشمول تخفیف شدند، تخلف است و از اختیارات آنها نبوده است. یا باید از جیب خود به بیت المال بازگردانید یا کاری انجام دهید تا فرد این مبالغ را بازگرداند.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 31350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =