مهم‌ترین کار روابط عمومی، گزارش اقدامات مدیریت شهری است

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت کار روابط عمومی در گزارش اقدامات مدیریت شهری از رصد مستمر و دقیق تولید محتوا در روابط عمومی‌های مناطق ۲۲گانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز گذشته، دوشنبه، ۳ بهمن‌ماه، جلسه نظارت ستادی اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ با حضور محمد صائبی، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و محمد جنگروی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه به همراه مدیران و کارشناسان معاونت روابط عمومی در حوزه‌های مختلف و کارشناسان روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ در سالن جلسات شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این جلسه، صائبی مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌های مناطق را گزارش دقیق و به‌موقع اقدامات مدیریت شهری در هر منطقه بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود اقدامات مدیریت شهری به‌ بهترین نحو و در اسرع وقت به اطلاع شهر و شهروندان برسد؛ چراکه ما موظفیم مرتب به مردم گزارش دهیم که برای شهر چه کارهایی در حال انجام است.

صائبی با اشاره به اهمیت جریان‌سازی خبری برای اقدامات مؤثر مدیریت شهری در مناطق افزود: برای مثال پوشش خبری‌ خوبی که منطقه ۱۲ از نصب جداکننده در خیابان ۱۷ شهریور و ایجاد فضای سبز و روشنایی در آن انجام داد، در تصمیم‌سازی‌ها برای مناطق دیگر تأثیرگذار شد؛ به‌نحوی‌که پس از آن مقرر گردید در مناطق دیگر نیز با الگوگرفتن از منطقه ۱۲، دست‌کم یک خیابان به همین شکل به بلوار تبدیل شود.

وی سپس از حمایت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از روابط عمومی‌های مناطق ۲۲گانه سخن گفت و بیان کرد: این مرکز در همه حوزه‌ها اعم از پاسخگویی به اصحاب رسانه و شهروندان در مورد اقدامات مدیریت شهری در کنار روابط عمومی‌هاست و با تعامل و هماهنگی با مناطق در انجام رسالت‌های روابط عمومی‌ها برای سازمان تلاش می‌کند به آنها یاری رساند.

برنامه‌ریزی برای آموزش‌های تخصصی، تسهیل‌گری اداره اجتماعی معاونت روابط عمومی در برگزاری همایش‌ها و کارهای ویژه و خلاقانه روابط عمومی‌ها، رصد دقیق و مستمر گزارش‌ها و آمار مناطق، تأکید بر رسیدگی مسؤولانه به ملاقات‌های مردمی و نام‌گذاری معابر و... از دیگر موضوعاتی بود که صائبی به آنها پرداخت.

جنگروی نیز ضمن خیرمقدم و قدردانی از حمایت‌های معاونت روابط عمومی مرکز به ارائه گزارشی از اقدامات روابط عمومی منطقه طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: منطقه ۱۲ با وجود بازار تهران، مراکز حساس سیاسی و اجتماعی و اماکن تاریخی ارزشمند در کنار انواع آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر محلات کم‌برخوردار، کار روابط عمومی را در عین جذابیت در تنوع موضوعات، سخت و پرمسؤولیت ساخته و ما همواره می‌کوشیم با وجود این شرایط، کمترین حاشیه و بیشترین بازخورد مثبت را از ناحیه مخاطبان خود داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی منطقه ۱۲ با اشاره به برخی اقدامات برجسته این اداره، از تهیه بانک اطلاعاتی قدرتمند از شماره‌های تماس بیش از ۱۰ هزار نفر از مخاطبان برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۲ سخن گفت و ضمن آنکه آن را گام بلندی در ایجاد تعامل مؤثر با شهروندان دانست، بیان کرد: بهترین بهره‌برداری از این بانک اطلاعاتی در طرح «من شهردارم» بود که با ارسال پیامک و لینک نظرسنجی از طریق آن، توانستیم در جلب مشارکت بالای مردم برای اجرای این طرح موفق عمل کنیم.

وی همچنین از رونمایی از کانال اخبار بازار تهران طی روزهای آتی خبر داد و تشریح کرد: به دلیل اهمیت بازار تهران و پوشش اخبار مربوط به آن، کانال اخبار ویژه‌ای در این زمینه راه‌اندازی خواهیم کرد تا به نیازهای شهر در این زمینه پاسخ دهیم.

در ادامه هرکدام از کارشناسان به معرفی و ارائه گزارشی از انجام وظایف خود پرداختند و در مورد آنها با تیم روابط عمومی مرکز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 31384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =