لایروبی دریاچه بوستان المهدی (عج) در منطقه ۹ پس از سه سال

شهردار منطقه۹ از لایروبی دریاچه ۱۳ هزار و ۱۰۰ متر مربعی بوستان المهدی (عج) بعد از سه سال، با هدف پاکیزه سازی این جاذبه گردشگری غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: عملیات پاک سازی و لایروبی دریاچه بوستان المهدی (عج) با استفاده از پتانسیل های موجود ادارات فضای سبز، مسیل‌ها و قنوات و خدمات شهری و دراختیارگرفتن ۵ دستگاه کامیون و یک دستگاه بابکت(دردونوبت) انجام شد.
او افزود: در این عملیات که با حضور ۲۵ کارگر از تاریخ ۱۲ دی ماه به مدت ۲۵ روز  انجام و به اتمام رسید، ۲۵۰ تن لجن و ضایعات از دریاچه بوستان المهدی(عج) تخلیه شد.
شهردار منطقه ۹ با تاکید بر اجرای دستورالعملها و برنامه های اجرایی مرتبط با صرفه جویی و کاهش هزینه های جاری عنوان کرد: با این اقدام مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در هزینه جاری شهرداری صرفه جویی شده است.
لازم به ذکر است بوستان المهدی(عج) به دلیل نزدیکی به پایانه غرب و اتوبوسرانی تهران در ابتدای ورودی شهرتهران بوده و دارای امکانات شهربازی، فروشگاه شهر کتاب، سرای محله، باشگاه ورزشی و وسایل پرورش اندام، زمین بازی کودکان، زمین اسکیت، نمازخانه، اسکله قایقرانی، نمایشگاه گل و گیاه، سرویس های بهداشتی و آلاچیق، محل خوبی برای استراحت مسافران، رهگذران، گردشگران و شهروندان در غرب تهران می باشد.

انتهای پیام

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 31405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =