مزین شدن معبری در منطقه ۱۵ به نام شهید مدافع حرم

آیین رونمایی از تابلوی نامگذاری شهید مدافع حرم سردار سعید سیاح طاهری در منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  محمد شیری شهردار منطقه با تبریک فرارسیدن ماه پرفضیلت رجب گفت: با ابلاغ شورای اسلامی شهر تهران خیابانی در بلوار ابوذر به نام سردار شهید سعید سیاح طاهری از جانبازان دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم نامگذاری شد.

او با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  از اولویتهای ما در منطقه است،  افزود: هدف از پلاک کوبی معابر به نام شهدا ترویج الگوی شهید و نیز زنده نگهداشتن نام و یاد آنهاست و برای این موضوع شورای اسلامی شهر تهران جلسات اختصاصی نامگذاری برگزار می کند.

به گفته او؛ این نامگذاری دهمین معبری است که  از ابتدای امسال به نام شهدای معظم و گرانقدر میهن اسلامی در این منطقه انجام شده است و با این نامگذاری، تعداد کل معابر نامگذاری شده منطقه ۱۵ به نام شهدا و اسامی ارزشی به ۱۳۹۵ معبر می رسد.

این گزارش حاکی است؛ مراسم رونمایی از تابلوی شهید مدافع حرم سردار سعید سیاح طاهری با حضور شهردار ناحیه ۲، خانواده معظم شهید، امام جماعت و معتمدین محل برگزار شد.

برپایه این گزارش؛ سردار شهید سعید سیاح طاهری از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس بود که سال ۱۳۹۴ به عنوان مدافع حرم درحلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.
 

انتهای پیام//

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 31407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =