آراستگی نمای بصری پایتخت با اجرای فاز اول طرح بهاران خدمت/بزرگراه آزادگان نونوار می‌شود

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق با حضور در منطقه ۲۱، ضمن بررسی برنامه مناطق مجاور بزرگراه آزادگان در طرح بهاران خدمت گفت: اجرای دقیق و منظم طرح بهاران خدمت با توجه به تاکید شهردار محترم تهران ضروری و مهم است و شهروندان باید در گوشه و کنار شهر اجرای آن را حس کنند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور مناطق به نقل از روابط عمومی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق ؛ "مهدی شریفیان" با بیان اینکه طرح بهاران خدمت همانند طرح استقبال از بهار سنوات گذشته از اهمیت بسیار بالایی در جهت آراستگی و زیبایی نمای بصری شهر برخوردار است افزود: عمده تفاوت این طرح با طرح های گذشته، مدت زمان اجرا و تنوع خدمات بوده و هم اکنون نیز در هفته سوم آن قرار داریم.

وی افزود: در این طرح قرار است معاونت هماهنگی امور مناطق با همکاری معاونت خدمات شهری به عنوان ستاد "طرح بهاران خدمت" به همراه نیروهای خدوم شهرداری تهران به ویژه مناطق در بر گیرنده با کار شبانه روزی و دلسوزانه ضمن کاهش مشکلات و موضوعات مغفول مانده، رضایتمندی حداکثری شهروندان تهرانی را فراهم نماییم.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر رفع مشکلات بزرگراه آزادگان تصریح کرد: در طرح بهاران خدمت رسیدگی و رفع مشکلات محورهای بزرگراهی به ویژه آزادگان در حوزه های خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک دسته بندی و توسط مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۹ و ۲۱ و با محوریت ستاد پیگیری و اجرا شود.

شریفیان در ادامه با اشاره به اولویت های طرح بهاران خدمت افزود: حذف زوائد فیزیکی و آرام سازی معابر برای تردد ایمن عابران پیاده شامل پیاده روسازی ها، جدول بندی، رفت و روب، جمع آوری نخاله های ساختمانی و در کنار آن ها توجه به نمای بصری شهر همانند خط کشی، رنگ آمیزی و گلکاری معابر از دیگر اولویت های این طرح است.

وی خاطر نشان کرد: در طرح بهاران خدمت توجه به جزئیات اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا معمولا برخی از جزئیات مورد توجه شهروندان بوده و رفع آن ها می تواند رضایت شهرنشینان را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران در پایان ابراز امیدواری کرد: اجرای مطلوب این طرح کمک شایانی به حداقل رساندن مشکلات جزئی شهر به ویژه محله ها و نقاط مغفول مانده از جمله نقاط بی دفاع شهری خواهد کرد و این فرصت ۲ ماهه را می توان به آبادانی شهر که حق مسلم شهروندان است پرداخت.

انتهای پیام 

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 31415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =