بهره‌برداری از تصفیه‌خانه مسیل باختر در منطقه ۸ تا نیمه اسفند

شهردار منطقه هشت از پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی مخزن و تصفیه خانه مکانیزه شهرداری منطقه و پایش میدانی این پروژه با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، فاطمه تنهایی شهردار منطقه در این بازدید میدانی که با حضور  عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران  انجام شد، گفت:  پروژه احداث تصفیه خانه رواناب بر روی مسیل باختر در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع در منطقه ۸تهران در حال انجام است. این اقدام با هدف کاهش میزان برداشت از منابع آبی با ارزش زیرزمینی و همچنین پیش بینی اقدامات آینده نگر در تامین آب خام مورد نیاز جهت آبیاری فضاهای سبز در صورت بروز بحران و کاهش نزولات آسمانی و همچنین محدودیت دسترسی به آب خام چاه های موجود  تعریف شده است.
شهردار منطقه۸  با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸/۹۶ درصدی این پروژه افزود: از دیگر اهداف این پروژه تصفیه و ذخیره آب های هدایت شده از کانال باختر به مخزن پلی اتیلنی ۱۱۰۰ متر مکعبی و بهره گیری از آب حاصل جهت آبیاری فضای سبز است. هم اکنون در پروژه مخزن و تصفیه خانه مکانیزه شهرداری منطقه۸،  اتمام آرماتور بندی، قالب بندی و بتن ریزی، اجرای پاشنه های کنار لوله ، اجرای نقب و اجرای چاه گمانه، حفاری مسیر لوله و لوله گذاری از مسیل تا تصفیه خانه و مخزن، حفاری مسیر لوله و لوله گذاری از ایستگاه پمپاژ تا خطوط انتقال آب به فضای سبز انجام شده است و با اقدامات پیش رو ، پبش بینی می شود این پروژه تا نیمه اسفند افتتاح شود.
گفتنی است این بازدید صبح روز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ انجام گرفت.

انتهای پیام 

۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 31420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =