ساماندهی ۲۰۰ دستفروش منطقه ۸ در محله کرمان

شهردار منطقه ۸ گفت: بساط گستران، دستفروشان و زنان سرست خانوار در فضایی به مساحت هزار مترمربع در غرف پنج شنبه بازار منطقه هشت ساماندهی شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی هدف از برپایی روزبازار محله کرمان را ساماندهی دست فروشان، رفع سدمعبر، اشتغال زایی، حمایت از زنان سرپرست خانوار دانست و افزود: با این اقدام علاوه بر خدمات بهینه و دسترسی آسان تر شهروندان به کالاهای مصرفی روزانه است.
تنهایی ادامه داد: این غرف که با اخذ مجوز از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برپا شده است، کمک به معیشت خانوارها و جلوگیری از اشغال معابر و انسداد پیاده روها را به دنبال دارد.
شهردار منطقه۸ با اشاره این که تقاطع گلبرگ یکی از نقاط نزدیک به راسته های تجاری و یکی از نقاط پرتردد در منطقه هشت است، ‌تصریح کرد: هدایت و ساماندهی دست فروشان و تمرکز آنها به محل مجاز در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع انجام گرفته است و شهروندان منطقه و محله کرمان می توانند هر پنج شنبه در ۲۰۰ غرفه نیاز های خود را مرتفع کنند.
گفتنی است روزبازار منطقه۸ تهران هر پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی۱۸ در خیابان کرمان تقاطع گلبرگ برپا می شود و زنان سرپرست خانوار، بساط گستران و دستفروشان می توانند با مراجعه به با ارائه مستندات و مراجعه به اداره ساماندهی و یا اداره امور بانوان شهرداری منطقه از این خدمات در منطقه۸ بهره مند شوند.

انتهای پیام 

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 31423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =