لزوم ایجاد انگیزه و تقویت نیروهای توانمند حوزه سرمایه انسانی در مناطق جنوبی پایتخت

همزمان با اجرای دور اول برنامه رسیدگی به مشکلات کارکنان، سومین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران با هدف بررسی و شناسایی مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی در شهرداری منطقه ۱۸ رقم خورد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، با برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت‌گرفته در دور اول برنامه رسیدگی به مشکلات کارکنان، «اکبر مردانی» مدیر کل سرمایه انسانی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران، این هفته در جمع مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۱۸ حضور یافت و با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این برنامه که در راستای توسعه و تحول اقدامات اداره کل پیرامون ارتقاء بهره‌وری و افزایش انگیزه همکاران محترم و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای اداری سرمایه انسانی برگزار شد، در ابتدا طی نشستی با مدیران شهرداری منطقه ۱۸، مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم از سوی «مردانی» در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی صادر شد.

در ادامه مدیر کل سرمایه انسانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت‌گرفته، خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و تامین رضایت آنان را از اولویت‌های مدیریت شهری قلمداد کرد و افزود: تحقق این امر مستلزم تکریم نیروی انسانی خواهد بود.

 وی در بخشی از سخنان خود بر ایجاد انگیزه و جبران خدمات موثر کارکنان شهرداری تهران که در واحدهای سازمانی واقع در مناطق جنوب کلان شهر تهران مشغول به خدمت هستند تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت و پرورش نیروهای توانمند و متخصص حوزه سرمایه انسانی در مناطق جنوبی و اهتمام و تلاش مدیران و کارکنان در انجام وظایف شغلی و مسئولیت‌های قانونی، پیشرفت نظام اداری و اعتلای مجموعه را در بر خواهد داشت.

این گزارش حاکی است در خاتمه «مردانی» با حضور در بخش‌های مختلف، با همکاران شاغل در این مجموعه دیدار و شنونده دغدغه‌ها و مشکلات مطروحه از سوی کارکنان بود.

انتهای پیام 

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 31434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =