مرمت بیش از هزار متر گاردریل در معابر منطقه ۵

مهدی نوروزی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ اقدامات اخیر این معاونت را تشریح کرد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، مهدی نوروزی گفت: با توجه به در صد بالای درخواست های مردمی جهت بهبود عملکرد ترافیک در خیابان رامین جنوبی تقاطع بلوار فردوس نسبت به اجرای خشکه چینی اقدام گردید ، در این طرح به منظور جلو گیری از ایجاد نقطه کور دید در تقاطع نسبت به نصب  ۶۰ عدد نیوجرسی کوچک  به مساحت ۲۴۰ متر مربع ( ۶۸ متر طول ) همراه ۱۱ عدد استوانه ایمنی ۲ عدد تابلو تعیین سمت به راست و مکمل به راست نصب گردید.

وی ادامه داد: بدین ترتیب یک خط پارک حاشیه ای و یک خط عبور در مسیر شمال به جنوب و بالعکس خیابان رامین جنوبی حد فاصل خیابان نیلو فر جنوبی تا بلوار فردوس حفظ می گردد و در قسمت میانی از پارک خودرو ممانعت بعمل می آید  که با اجرای این طرح باعث جلوگیری از پارک حاشیه ای غیر مجاز و حذف نقطه کور دید رانندگان در این محدوده و افزایش ایمنی و جلوگیری  از انسداد مسیر ناشی از پارک غیر مجاز خودرو گردید .

نوروزی ضمن اشاره  به یکطرفه نمودن خیابان های محله قدیمی کن عنوان کرد: بدلیل عرض بسیار کم معابر قدیمی و تاریخی محله کن  به منظور ایمنی در تردد خودرو ها و شهروندان خیابان های محله یکطرفه گردید و تمام تابلو و علائم  و تجهیزات ترافیکی مورد نیاز نصب و جانمایی شد. .

نوروزی در ادامه به ایمن سازی و آرام سازی بیش از ۱۰ نقطه در منطقه خبر داد و تشریح کرد  : ۵۵۰ متر طول احداث رفیوژ در سطح منطقه ، نصب  بیش از ۴۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی و هشداری در معابر اعم از خیابان ها و بزرگراه ها و نصب ۳ عدد چراغ چشمک زن و نصب و مرمت ۱۰۲۳ متر طول گاردریل  از جمله اقدامات معاونت ترافیک منطقه ۵ می باشد.

انتهای پیام 

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 31443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =