سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اینکه قرار نیست شهرداری واردات موتورسیکلت برقی را انجام دهد و یا بسازد، اظهار کرد: شهرداری تنها ارائه سیاستهای تشویقی، تسهیلات، کمک برای خرید موتورسیکلتهای برقی، ایجاد جایگاههای شارژ و همچنین ایجاد مزیت و فرصت برای دارندگان این موتورسیکلتها را دنبال خواهد کرد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «با ورود موتورسیکلتهای برقی، فعالیت موتورسیکلتهای کاربراتوری ادامه خواهد داشت یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: به طور طبیعی در مراکز و هابهای اصلی شهری اولویت تردد با موتورسیکلتهای برقی خواهد بود و با ورود تعداد بالای این دستگاهها و ممنوعیت برای تردد موتورسیکلتهای بنزینی، قطعاً سیاست جدید حمل و نقلی در این بخش ترویج خواهد شد.
وی یادآور شد: علاوه بر خروج موتورسیکلتهای کاربراتوری از سطح شهر تهران، میتوان این موتورها را بر اساس عمر طبیعی خود اسقاط کرد.
تشکری هاشمی با اشاره به میزان ظرفیت شارژ موتورسیکلتهای برقی، خاطرنشان کرد: شارژ این موتورها به اندازه یک روز پیمایش کامل است و قابلیت شارژ دارد و قطعاً از این جهت هیچی مشکلی نخواهند داشت.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در تمام نقاط اصلی جاذب سفر جایگاههای شارژ سریع و رایگان پیشبینی شده است، گفت: قرار بر این است که شهرداری این جایگاهها را ایجاد کند.
انتهای پیام/
نظر شما