لزوم ایجاد وحدت رویه در انعکاس به‌موقع اخبار

شورای اطلاع رسانی منطقه ۱۹ با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، رییس فناوری اطلاعات، مدیر روابط عمومی و رابطین خبری نواحی و معاونت ها با محوریت هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در تولید و انتشار خبر برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، شهروز پرهیزکار با اشاره به اینکه خبر رسانی در زمان حال مهم ترین موضوع هر حوزه اجرایی است افزود: خروجی محسوس و ملموس این فعالیت ها بالاخص در راستای تنویر افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است.

او خواستار اطلاع رسانی، تبلیغات بصری و فضای مجازی در خصوص پتانسیل و ظرفیت های موجود در این منطقه شد و گفت: در ناحیه چهار و پنج منطقه ابنیه تاریخی برای گردشگری و تفریح موجود است که می توان آنها را برای علاقمندان معرفی کرد.ضمن اینکه با توجه به تعدد مراکز خرید و بازارها می توان اطلاع رسانی در خصوص محصولات عرضه شده را برروی اتوبوس ها و در پایانه های مسافر بری در نظر گرفت. همچنین برپایی مسابقات ورزشی ویژه بانوان و آقایان به میزبانی منطقه ۱۹ در بوستان بزرگ ولایت با دعوت شهروندان از مناطق ۲۲ گانه به مناسبت ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است که می توان تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده ای در این خصوص انجام شود.

او با اشاره به اهمیت آموزش های مرتبط با خبر نویسی، اطلاع رسانی و تبلیغات از برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با حوزه روابط عمومی با ارائه گواهی آموزشی در راستای به روز رسانی دانش رابطین خبری و روابط عمومی ها خبر داد.

به گفته پرهیزکار رابطین خبری با ایفای کارکردهای اطلاع رسانی و اطلاع یابی، ایجاد ارتباط دو سویه، جلب اعتماد و مشارکت مخاطبان کمک زیادی به مدیریت شهری برای همگام شدن با تغییرات محیطی، نزدیک کردن اقدامات و نگرش‌های خود با نیازهای شهروندان و رضایت مندی آنها ایفا می کنند.

براساس این گزارش در این نشست مقرر شد کسب مهارت های مختلف در حوزه های گوناگون به منظور ارائه گزارش های دقیق و ارائه عملکرد نواحی و معاونت ها، احصاء نیازهای مرتبط با فعالیت های اطلاع رسانی و انتقال آن برای رفع مسائل، وحدت رویه در انعکاس به موقع اخبار و تلاش برای ارتقای کیفیت، ارسال اخبار و برنامه ها به کانال اصلی منطقه و ... به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام 

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 31475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =