بهره‌برداری از ورودی جدید دومین ایستگاه عمیق خط ۷ مترو در آینده نزدیک

ورودی سوم ایستگاه مدافعان سلامت، با صرف هزینه‌ای در حدود ۸۰ میلیارد تومان، در ضلع شمال شرقی میدان توحید بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو با اعلام مطلب فوق گفت: ایستگاه مدافعان سلامت با افتتاح ورودی جنوب غربی در ابتدای خیابان ستارخان، خرداد ماه سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و اسفند ماه سال گذشته نیز ورودی جنوب شرقی آن در ابتدای خیابان نصرت به روی مردم گشوده شد. در واقع ورودی سوم این ایستگاه یک امکان جدید برای شهروندان است تا از اماکن پرترددی مانند بیمارستان امام خمینی (ره) و نیز ضلع شمال میدان توحید، به شبکه مترو دسترسی پیدا کنند.

 مجری خط ۷ با بیان اینکه در تامین تجهیزات ایستگاه مذکور تا حد امکان از تولیدات داخلی در زمینه پله‌های برقی، آسانسور، فن‌های هواساز و ... استفاده شده است، ایستگاه مدافعان سلامت را به دلیل عبور تونل خط ۷ از زیر تونل توحید را دومین ایستگاه عمیق خط ۷ با عمق ۴۶ متر از سطح زمین توصیف کرد.

گفتنی است با افتتاح سومین ورودی این ایستگاه پرمسافر در خط مذکور، ۸ رشته پله‌برقی و ۲ دستگاه آسانسور به جمع تجهیزات قبلی ایستگاه مدافعان سلامت افزوده خواهد شد.

انتهای پیام 

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 31488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =