ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سد معبر مصالح ساختمانی در منطقه۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت :طرح ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سد معبر ساختمانی به صورت کوچه به کوچه در محلات سیزده گانه منطقه در حال اجراست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه گفت : به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود کیفیت زندگی ، معابر منطقه۱۳ در نواحی چهارگانه با ساماندهی حصار های کارگاهی و رفع سد معبر ساختمانی، آزادسازی می شود.

به گفته او، کنترل آزادسازی معابر اصلی از مصالح ساختمانی، جمع آوری حصار کارگاهی بعد از اتمام عملیات ساختمانی، نظارت دقیق و مستمر بر املاک در حال ساخت از طریق نواحی چهارگانه، ساماندهی حصار کارگاهی و رنگ آمیزی یکپارچه در جهت بهبود سیما، منظر شهری و الزام نصب لفاف کارگاهی و حفاظ جان پناه جهت جلوگیری از ریزش احتمالی مصالح ساختمانی، از جمله اقدامات صورت گرفته است.

او ادامه داد:  موارد ذکر شده، به طور روزانه توسط همکاران با گشت زنی در کوچه ها کنترل و در صورت مشاهده تخلف سریعا موضوع را پیگیری تا بصورت کامل رفع شود.

شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: با توجه به روند رو به رشد ساخت و ساز در این محدوده، ایجاد سد معبر مصالح ساختمانی در معابر پیاده و سواره رو باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود که در این راستا، طرح کوچه به کوچه رفع سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زوائد بصری از معابر اجرائی شده است.

انتهای پیام 

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
کد خبر: 31529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =