رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان با اجرای طرح‌های محله‌ای و مسجدمحور

میز خدمت با حضور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران و شهردار منطقه۱۳ به منظور بررسی مشکلات این منطقه در مسجد لیله القدر برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در این دیدار مردمی، داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران و محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ ضمن دیدار چهره به چهره با شهروندان، به درخواست‌ها و مطالبات آنها پاسخ دادند.
نمازگزاران و شهروندان با حضور در این برنامه، دغدغه‌هایی خود را در خصوص موضوعات مختلف مرتبط به شهرداری اعم از شهرسازی و معماری، پیمانکاران، خدمات شهری، فنی و عمرانی، ترافیک و قراردادهای پیمانی و ... با رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران مطرح کردند.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این دیدار مردمی با اشاره به طرح نظرسنجی "من شهردارم" در محلات شهر تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با استقبال مناسب شهروندان و شرکت در این طرح، نیاز های محلات مشخص شده است و با استفاده از بودجه اختصاص یافته، این طرح ها اجرایی می شود.
 در این دیدار مردمی، محمد هادی علی‌احمدی،   شهردار منطقه ۱۳ نیز درخصوص اجرای پروژه‌های بزرگ مقیاس و کوچک مقیاس مواردی را مطرح کرد.
او همچنین به اجرای طرح بهاران خدمت با شعار آمد بهار جان ها اشاره کرد و از رفع مسائل خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی و سایر موارد حوزه های شهری در مدت یک هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام 

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 31530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =