ابلاغ اخطاریه به ۶۲ ساختمان ناایمن در پایتخت

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسه‌ای با حضور دادستان تهران و ۱۷ نفر از شهرداران برگزار شد و به ۶۲ ساختمان ناایمن از ۱۲۹ ساختمان اخطاریه ابلاغ شد و تا پایان سال فرصت دارند نسبت به انعقاد قرارداد ایمن‌سازی ساختمان‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار شهر،مهدی بابایی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز سه شنبه گذشته جلسه مهمی در سازمان آتش نشانی برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ای با حضور دادستان تهران و ۱۷ نفر از شهرداران برگزار شد و به ۶۲ ساختمان ناایمن از ۱۲۹ ساختمان اخطاریه ابلاغ شد. این موارد آخرین ساختمان هایی بود که اخطار آنها با حضور دادستان ابلاغ شد.

وی با اعلام اینکه مابقی با حضور معاون دادستان اخطاریه گرفته بودند، یادآور شد: تا پایان سال فرصت دارند نسبت به انعقاد قرارداد ایمن سازی ساختمان ها اقدام کنند و در غیر این صورت در سال آینده قطع انشعاب صورت خواهد گرفت.

بابایی تأکید کرد: حق رسانه ها و مردم این است که لیست ساختمان های ناایمن اعلام شود و اگر ایمن سازی تا پایان سال صورت نگیرد، مدیریت شهری این اراده را دارد که لیست را اعلام کند.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۳ به شهرداری مهلت داده شده که ۱۲۹ ساختمان ایمن شوند، تصریح کرد: این مهلت به سال ۱۴۰۲ تغییر کرد؛ شهرداری باید ملزم باشد که حداقل سالیانه ۵۰۰ ساختمان را ایمن سازی کند.

انتهای پیام/

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 31544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =