برگزاری مراسم معارفه معاون طرح و برنامه ستاد معاینه فنی خودروهای تهران

المیرا میهن عبدالله زاده به عنوان سرپرست معاونت طرح و برنامه ، سید مهدی میرحسینی گنجی به عنوان سرپرست نظارت بر مراکز خصوصی و سیاوش عباسی قره حسن لو به عنوان سرپرست حوزه دفتر مدیریت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران منصوب شدند.

به گزارش شهر، در روز شنبه-۸ بهمن ماه- مراسم معارفه سرپرست معاون طرح و برنامه، سرپرست نظارت بر مراکز خصوصی و سرپرست حوزه دفتر مدیریت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با حضور مدیرعامل ، معاونین و جمعی از مدیران در محل ستاد برگزار شد.
در این مراسم ، شادی مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی ضمن قدردانی از زحمات کلیه مدیران که در جهت خدمت رسانی به شهروندان تلاش می نمایند، گفت :خوشبختانه این ستاد توانسته به عنوان یک بخش تخصصی و کارشناسی با رعایت ضوابط بالادستی وایجاد تعامل با سایر دستگاه های دارای مسئولیت در این حوزه ،در مجموعه شهرداری تهران خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه دهد. اطمینان دارم انتصابات جدید با توجه به تجارب ارزشمند افراد معرفی شده خواهد توانست با مشارکت همکاران ستاد معاینه فنی اتفاقات خوبی را در پیشبرد اهداف این مجموعه رقم زده و از ایشان شاهد عملکرد خوب و بازده مثبتی باشیم.
گفتنی است در متن انشایی حکم معاون طرح و برنامه آمده است :
نظر به تعهد، شایستگی و تجارت ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «سرپرست معاونت طرح و برنامه ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران » منصوب می‏نمایم.
تدوین برنامه ها و راهکارهای اجرایی در راستای نیل به اهداف جدید سازمانی تبیین شده، گسترش و فعال سازی طرح ها و پروژه های راهبردی با رویکرد تخصصی نمودن امور جاری در مجموعه، رسیدگی به امور تنظیم و نظارت بر اجرای بودجه سالیانه ستاد، کنترل پروژه های دردست اقدام و نهادینه ساختن آموزش حین خدمت مورد نیاز کارکنان از اهم اموری است که برای معاونت طرح و برنامه منظور نظر واقع شده است .
و در نهایت ضمن درنظر داشتن اولویت های سازمانی و تعامل مطلوب با سایر معاونت ها، به شکل فزاینده ای در راستای ارتقاء مجموعه و خدمت رسانی به شهروندان تلاش خویش را معطوف نمایید.
از پروردگار متعال ، توفیق روز افزون شما در جهت انجام وظایف محوله و رشد و اعتلای سازمانی مجموعه از ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام 

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 31575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =