آغاز سلسله‌نشست‌های «با شما؛ برای شما» در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز سلسله نشست های هم اندیشی و رشد تعالی با عنوان" با شما؛ برای شما" ویژه اعضای کانون نوجوانان منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به برگزاری نخستین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی رشد و تعالی ویژه اعضای کانون نوجوانان شهر تهران در باب الرضای تهران گفت:  این  نشست ها با هدف ایجاد بستر مناسب جهت حضور اجتماعی و فرهنگی نوجوانان، رشد خلاقیتهای اجتماعی و ارتقای سطح شناخت و آگاهی نوجوانان نسبت به اخلاق، حقوق و تکالیف شهروندی برپا می شود.

او ادامه داد: این نشست با حضور ۲۰۰ نوجوان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۸ سال در مقطع متوسطه اول و دوم  از مداس، مساجد و بسیج منطقه در سرای محله کیانشهرشمالی برگزار شد.

شیری اضافه کرد:  این کانون در دو شــاخه نوجوانان پســر و دختر فعالیت می کند و برنامه ها، فعالیتها و جلسات کانون به تفکیک جنسیت تعریف و برگزار می شود.

شهردار منطقه گفت:  این کانون‌ها فرصتی برای همدلی و همراهی نوجوانان محلات منطقه است تا بتوانند در فضایی مناسب به تعاملات فرهنگی و اجتماعی بپردازند و مسلماً در این فضا استعدادهای فردی و اجتماعی این نوجوانان نیز شکوفا خواهد شد.

برپایه این گزارش؛ نخستین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی و رشد و تعالی با حضور مدیر کل اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهردار ناحیه ۳، معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه و جمعی دیگر از مدیران شهری و با سخنرانی حجت الاسلام برمایی در سالن آمفی تئاتر سرای محله کیانشهر شمالی برگزار شد.

انتهای پیام//

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 31576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =