تسهیل دسترسی شهروندان به مسکن مناسب در اولویت حوزه شهرسازی

جلسه "شورای مدیران معاونت شهرسازی و معماری" با محوریت ارائه گزارش احکام برنامه چهارم توسعه شهری شهرداری تهران و بررسی گزارش عملکرد سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص اقدامات قرارگاه مسکن و تامین مسکن در شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در این جلسه که روز یکشنبه نهم بهمن ماه، به ریاست حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با حضور مدیران کل ستادی و مدیران واحدهای تابعه در سالن اجتماعات معاونت برگزار شد، گزارش احکام برنامه چهارم توسعه شهری شهرداری تهران و عملکرد سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص اقدامات قرارگاه مسکن و تامین مسکن در شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، نمایندگان دفتر شهردار تهران با حضور در این جلسه به ارائه گزارشی از مصوبات قرارهای خدمت در حوزه شهرسازی پرداختند و از همکاری و پیگیری های مجدانه حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری در تحقق مصوبات و رفع مشکلات شهر و شهروندان تقدیر و تشکر کردند.

در بخش دیگری از جلسه نیز، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به جمع بندی مباحث مطرح شده توسط مدیران کل معاونت، پرداخت و تدابیر لازم را جهت پیشرفت هرچه بهتر امور علی الخصوص در ماه های آخر سال، ابلاغ کرد.

حمیدرضا صارمی همچنین با اشاره به مسئله تورم در بخش مسکن و اجاره بها، بر ضرورت تمرکز اقدامات بر این حوزه در راستای تسهیل دسترسی شهروندان به مسکن مناسب تاکید کرد.

انتهای پیام 

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 31584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =