سومین نشست خوانش کتاب«شادکامی جدید» در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود

سومین نشست خوانش کتاب «شادکامی جدید» در قالب برنامه «میهمانی کتاب» روز سه‎ شنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این کتاب برای کسانی که به دنبال شادکامی بیش‌تر در زندگی‌اند ارزشمند است و توصیه عملی نویسندگان این است که مقصود زندگی‌تان را شناسایی کنید و به تمرین‌های معنوی ساده متعهد باشید، همچنین گرچه کتاب بسیار عملی است، به هیچ‌وجه سطحی نیست و از موضوعات عمیق‌تری مانند اصل ناپایداری و رسیدن به خشنودی درونی و دمیدن معنویت به زندگی روزمره غافل نمی شود چراکه نویسندگان با تمرکز بر تمرین و نه تئوری یا فلسفه، می‌کوشند به خوانندگان کمک کنند تا به اهدافی که ممکن است برایشان خیلی دشوار یا تحقق‌ناپذیر باشد، دست یابند و در حوزه هدفمندی‌های شخصی که بسیار انتزاعی و دست‌یابی به اطلاعات دقیق و مفید درباره آن دشوار است، توصیه‌های عملی ارائه می‌کنند.

کتاب «شادکامی جدید» نوشته متیو مک کی و جفری وود، ترجمه سحر محمدی توسط انتشارات سایه سخن در سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

نشست های بعدی این برنامه با حضور حسن ملکیان(روانشناس و مدیر نشر سایه سخن) و مشارکت انتشارات سایه سخن ۲۵ بهمن، ۹ و ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 31598

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =