کسب مقام دوم تیم دوام محله دهکده المپیک در مسابقات سطح محلات

تیم خانه دوام و ایمنی سرای محله دهکده المپیک به مقام دوم مسابقات دوام و ایمنی سطح محلات منطقه 22 دست یافت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، محمد ناظر پناهی سرپرست شهرداری ناحیه یک در این باره گفت: به جهت حفظ آمادگی شهروندان در زمان رویارویی با حوادث غیرمترقبه احتمالی تیم خانه دوام محله المپیک در مسابقات برگزار شده توسط ستاد بحران شرکت کردند .

سرپرست شهرداری ناحیه یک در ادامه اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقات تیم محله دهکده المپیک با اختلاف امتیاز بسیار کم در مقابل تیم آقایان به مقام دوم منطقه دست یافت.

وی در ادامه اظهار داشت: این تیم متشکل از شهروندان محلی است که با گذراندن دوره های مستقیم و تخصصی در زمینه شناسایی مخاطرات و نحوه اقدام صحیح و بهنگام در زمان وقوع حوادث در آمادگی کامل می باشند.

ناظرپناهی گفت: تیم خانه دوام و ایمنی محله دهکده بعد از چند دوره آموزش فشرده زیر نظر مربی در مسابقات برگزار شده توسط ستاد بحران شرکت کردند و توانستند ضمن کسب رتبه مناسب در دقت و سرعت عمل در این مسابقات به مقام دوم دست یابند.

سرپرست شهرداری ناحیه یک گفت: محور مسابقات نحوه حمل مصدوم با مانع، اطفاء حریق در مدت زمان مناسب، برپایی چادر هلال احمر و نحوه امداد رسانی به آسیب دیدگان احتمالی بوده است.

لازم به ذکر است دو نفر از اعضای تیم محله دهکده المپیک بعنوان اعضا تیم اصلی منطقه جهت حضور در مسابقات شهر تهران انتخاب شدند.

انتهای پیام

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 31621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =