جمع‌آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش

شهردار منطقه ۱۵ از تخریب ملک سه طبقه رها شده ناایمن در شوش که تبدیل به بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر شده بود؛ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اهمیت و موقعیت این ملک در محله شوش گفت: بنایی رها شده در خیابان شهید شاه تیموری بن بست گلستان  در محله شوش تبدیل به تشکیل پاتوق معتادان متجاهر در محل شده بود و آسیب های اجتماعی و نارضایتی های فراوانی را برای اهالی ایجاد می کرد که با همکاری دستگاه های قضایی و حضور نماینده انتظامی و دادستانی تخریب شد.

شیری اضافه کرد: این ملک به عنوان دغدغه مردم مطرح می شد چراکه علاوه بر نداشتن ایمنی و امکان حادثه و بحران، موجب بروز آسیب های اجتماعی محله شده بود.

او در ادامه به تشکیل منظم کمیته ایمنی منطقه اشاره کرد و افزود:  این کمیته با حضور نماینده دادستان، مدیر آتش نشانی منطقه و نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار می شود و باتوجه به مصوبات آن، تاکنون  ۲۸ ملک ناایمن در سطح ناحیه یک  شناسایی و دستورات قضایی لازم اخذ شده است.

شهردار منطقه گفت: در ماه های گذشته نیز اخطار های مکرری به مالکین داده شد تا تعیین تکلیف ملک انجام شود. در مرحله نخست نیز دستور تخریب ۸ ملک صادر شده و روند اجرای ۱۰ پرونده در حال انجام و نیز  پرونده ۹ ملک دیگر در حال رسیدگی است.

او در پایان خاطر نشان کرد: کار شناسایی همه املاک انجام شده است و شهرداری به عنوان متولی شهر از مالکان دعوت کرده تا نسبت به تعیین تکلیف آن مانند اخذ پروانه یا تعمیر و نگهداری اقدام و از بلاتکلیفی خارج کنند.

انتهای پیام//

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 31624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =