با اجرای طرح نگهداشت شهر بزرگراه‌های منطقه ۷ پاکسازی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح نگهداشت شهری در بزرگراه های سطح این منطقه با هدف ارتقا رضایت شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مصطفی علیپور با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای طرح نگهداشت عملیات نظافت معابر به طول ۲۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع، لایروبی انهار وکانیو به میزان ۱۱ هزار و ۶۰۰ مترطول، شستشوی جداول به میزان ۹ هزار و ۶۰۰ مترطول، شستشوی المان های ترافیکی ۴۸۰ عدد در بزرگراه شهید صیاد شیرازی و نظافت معابر به میزان ۳۴ هزار و ۲۸۴ مترمربع در بزرگراه امام علی (ع) اجرا شد.

به گفته وی طرح نگهداشت شهر جزو اولین طرح هایی است که در مدیریت شهرداری تهران به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد و ایجاد تحول در سطح شهر تهران از اهدافی اصلی است که در این طرح در اولویت قرار گرفته تا از این طریق شاهد اتفاقات و اقدامات بهتری در پایتخت برای رفاه حال شهروندان باشیم.

شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: رفت و روب و پاکسازی کامل معابر اصلی و بزرگراهی با حضور نیروهای کارگری ملبس به لباس کامل، ماسک، دستکش و تجهیزات انفرادی هر هفته در این منطقه با هدف ایجاد پاکیزگی در محیط شهری اجرا می شود.

وی در پایان یادآور شد: حجم بالایی از خودروهای شهروندان همه روزه از بزرگراه ها و معابر اصلی و فرعی این منطقه تردد دارند که اجرای طرح تحول نگهداشت شهر موجب خدمات رسانی مطلوب تر مدیریت شهری به هموطنان خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 31631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =