طرح "بهاران خدمت" به منطقه ۱۷ رسید

شهردار منطقه ۱۷، گفت: طرح"بهاران خدمت" با محوریت معاونت‌های اجرایی شامل خدمات شهری ،عمران ، ترافیک ، اجتماعی و شهرسازی در این منطقه اجرا می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه گفت: طرح"بهاران خدمت" با محوریت معاونت‌های اجرایی شامل خدمات شهری ،عمران ، ترافیک ، اجتماعی و شهرسازی در این منطقه اجرا می شود.

وی افزود: طرح "بهاران خدمت" در سه مرحله اجرا می شود؛ مرحله اول به مدت یک هفته از ۱۳ الی ۱۹ بهمن ماه و در محور خیابان زمزم (شهید غلامرضایی) در دستور کار قرار گرفته که نواحی در اجرای این طرح خدمت رسانی خواهند کرد.

شنگی تصریح کرد: در این طرح ابتدا تمام نیاز سنجی های مورد نیاز در محور زمزم انجام گرفته و خدمت رسانی در محورهای ۵ گانه خدمات شهری ، ترافیک ، عمران ، اجتماعی و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه اظهار کرد: در این خصوص رفع معضلاتی اعم فضای سبز، بازسازی و رنگ آمیزی جداول ،خط کشی ، نوسازی ادوات و تجهیرات ایمنی و ترافیکی ، لکه گیری آسفالت و ... طی یک هفته برطرف خواهند شد.

شنگی گفت: مرحله دوم و سوم این طرح در محلات امامزاده حسن(ع) و ابوذر شرقی اجرا می شود که تمام نیاز سنجی های آن، توسط حوزه های مربوطه بررسی و نواحی ۱ و ۳ در معابر اصلی محلات فوق خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 31654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =