جایگاه جدید سوخت خودرو در منطقه ۲۲ ایجاد می‌شود

شهردار منطقه ۲۲ گفت: یکی از درخواست های شهروندان این منطقه ایجاد جایگاه سوخت خودرو است که مدیریت شهری در نظر دارد چند جایگاه جدید فراهم کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در نشست با سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران اظهارداشت: باتوجه به تردد قابل توجه شهروندان تهرانی و هموطنان از معابر بزرگراهی این منطقه و همچنین شهرک های مسکونی پراکنده در این محدوده غربی تهران  احداث جایگاه سوخت خودرو از جمله درخواست های شهروندان از مدیریت شهری است.

وی افزود: اداره ساماندهی شهرداری منطقه اقداماتی را برای فراهم شدن این جایگاه های سوخت در نظر گرفته است که با نظر کارشناسی شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران این جایگاه ها برای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان فراهم خواهد شد.

در این نشست بیگی گفت: باتوجه به رو به توسعه قرار داشتن محلات این منطقه نیاز جایگاه سوخت در دستور کار مدیریت شهری است؛ اما فرایندی برای احداث این جایگاه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: یک جایگاه سوخت باید در مساحت ۱۵۰ تا ۵۰۰ متر مربع باشد و همچنین استعلاماتی در خصوص عدم تداخل با تاسیسات شهری در محوطه جایگاه سوخت صورت گیرد به همین منظور در نظر داریم تعداد جانمائی را افزایش دهیم تا مکان مناسب انتخاب شود.

انتهای پیام

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 31656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =