اجرای بیش از یک میلیون متر مربع عملیات به‌زراعی در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت : با توجه به‌ضرورت حفظ و توسعه فضای سبز، عملیات به زراعی در سطح فضای سبز منطقه ۱۳ به متراژ یک میلیون و ۸۱ هزار و ۵۶۸ متر مربع از ابتدای آبان ماه تاکنون اجرایی شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با اشاره به اجرای عملیا بهزراعی در ۹۰ درصد عرصه فضای سبز شهری گفت: عملیات به زراعی بوستان‌ها و عرصه‌های فضای سبز معابر اصلی و فرعی منطقه همچنین هرس و فرم دهی درختچه ها در راستای بهبود و ارتقای کیفی امور نگهداری فضای سبز انجام شد.

وی افزود : برداشت خاک مازاد، تعویض خاک آلوده، کندوکوب و شخم زنی، ترمیم تشتک ها، ترمیم تنه، قیم گذاری، کنده کشی، آزادسازی طوقه، کاشت درخت، هرس درختان و درختچه ها  از جمله این اقدامات است.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: این عملیات توسط نیروهای کارشناسی و کارگری آموزش دیده با بهره گیری از تجهیزات لازم در قالب  اکیپ ها به طور  هماهنگ در سطح نواحی چهار گانه، بوستان های مستقل و بزرگراه‌ها انجام می‌شود.

علی احمدی  افزود: تمام نکات ایمنی نظیر جمع آوری و انتقال سریع سرشاخه‌ها در حین اجرای کار و نیز تجهیز کارگران به وسایل ایمنی انجام شده تا از بروز مشکلات  احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام 

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 31684

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =