اخذ گواهینامه استاندارد ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ در منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از انجام ممیزی نهایی سیستم مدیریت محیط زیست ISI ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ خبر داد و گفت: با بررسی عملکرد مجموعه مدیریت شهری منطقه۱۳ و کنترل سوابق و ارزیابی اقدامات، گواهینامه استاندارد ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ اخذ شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی،  شهردار منطقه با بیان اینکه، ممیزی نهایی استاندارد توسط شرکت بین المللی گواهی دهنده BRSM در سطح منطقه برگزار شد گفت :  تیم ممیزی با حضور در معاونتها، ادارات و نواحی نسبت به بررسی مستندات و گزارش فعالیتهای اجرایی آنها اقدام نموده و در انتها نیز منطقه ۱۳ با ذکر نقاط قوت، نقاط بهبود و یک عدم انطباق جزئی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ شد.                                             

  او با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری این منطقه به مبحث محیط زیست و الزام به استانداردهای مربوطه گفت: در تمامی پروژه‌ها اعم ازعمرانی،ترافیکی ،فرهنگی و خدمات شهری رعایت الزامات زیست محیطی در اولویت قرار می گیرد.               

شهردار منطقه۱۳ با بیان این نکته که خوشبختانه تمامی اقدامات و برنامه‌های معاونت‌ها و حوزه‌ها، منطبق با الزامات محیط زیستی است به احداث نیروگاه بزرگ خورشیدی در سرخه حصار، ممیزی انرژی و اصلاح الگوی مصرف ساختمان ها و آموزش های مستمر زیست محیطی به شهروندان اشاره کرد .               

جلسه ممیزی مراقبتی استاندارد ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور معاونان،شهرداران نواحی، مدیران ادارات،رئیس اداره محیط زیست، نمایندگان و کارشناسان محیط زیست منطقه برگزار شد.

انتهای پیام

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 31685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =