بهره‌گیری از ظرفیت واحدهای تولیدی منطقه ۲۱ برای ارتقاء نشاط اجتماعی و سلامت کارگران

طرح توسعه ورزش کارگری باتوجه به استقرار صنایع و کارخانجات در محدوده شهری دیار پیشرفت و نوآوری با حضور شهردار و مدیران منطقه ۲۱ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار این منطقه در ابتدای این نشست گفت: صنایع، کارخانجات و واحدهای تولیدی بسیاری در محدوده ورودی غربی پایتخت واقع شده اند که وجود جمعیت بالای کارگری این اماکن، امر مهم توسعه و ترویج ورزش کارگری را بیش از پیش می‌کند.

وی افزود: توسعه ارتباطات مشترک فی‌مابین مدیریت شهری منطقه ۲۱ و صنایع مستقر در محدوده این منطقه می‌تواند منجر به بروز نشاط و تندرستی در بین جمعیت کارگری این بخش‌های تولیدی شود.

پوریافر تاکید کرد: جامعه کارگری منطقه ۲۱ به منزله قشری که بخش بزرگی از جمعیت شناور این منطقه را تشکیل می‌دهند، در سایه این تعامل مثبت اجتماعی و ورزشی؛ می‌توانند ساعات کاری بانشاط تری را سپری کنند.

در این جلسه که با حضور معاونین اجتماعی و برنامه ریزی و رئیس اداره ورزش منطقه همراه بود، "فرشید اسحاقی" مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ گزارشی پیرامون فعالیت های ارتباطی طرح ورزش کارگری ارائه کرد.

انتهای پیام 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 31694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =